Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tikeshwar Sahu

Inspirational

3  

Tikeshwar Sahu

Inspirational

ବାପୁଜୀ

ବାପୁଜୀ

1 min
153



ସତ୍ଯର ପୂଜାରୀ ନ୍ୟାୟଦଣ୍ଡଧାରୀ 

କୋଟୀ ଜନତାର ହେ ପ୍ରିୟ ବାପୁଜୀ,

ଅହିଂସା ମନ୍ତ୍ରରେ କରିଲ ମନ୍ତ୍ରୀତ

ତୁମ ନାମେ ଜଳେ ସତ୍ଯର ଦିପାଳୀ ।


ସ୍ନେହ ମମତାର ବୁହାଇଲ ଧାର

ହିଂସା ଦ୍ବେଷ ଆଦି ସବୁକୁ ବରଜୀ,

ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀ ପ୍ରୀତି ଧାରା ମନ୍ଦାକିନୀ

ଈର୍ଷା ହିମାଳୟ କ୍ଷଣେ ଗଲା ଭାଜି ।


ହାତଗଢ଼ା ଧୋତି ଅମାପ ଶକତି

ପାଞ୍ଚଫୁଟ ଲାଠି ଦେଇପାରେ ତଡ଼ି,

କୋଟୀ ବନ୍ଧୁକର ଗୁଳି ଗୋଳା ସ୍ବର

ଭେଦି ପାରିଲାନି ବାପୁଜୀଙ୍କ ଛାତି ।


ଅମର ବାପୁଜୀ ହେ ଫକୀର ବାବା

ଭାରତର କୋଟୀ ନିଧି ରତ୍ନ ସାଜି,

ପ୍ରତି ହଦୟରେ ତୁମ୍ଭ ନାମ ସ୍ମରେ

ସ୍ବାଧୀନ ଭାରତ ତୁମ୍ଭ କୀର୍ତ୍ତିରାଜୀ ।


ହେ ମହାମାନବ ତୁମ୍ଭେ ଜାତି ଦେବ

ବିଶ୍ବ ବକ୍ଷେ ଦେଲ ଅହିଂସାର ମନ୍ତ୍ର,

ସେ ଓଁକାର ମନ୍ତ୍ର ହେଲା ବିଜମନ୍ତ୍ର

ଉଭାହେଲା ଆସି ବ୍ରହ୍ମତେଜ ସାଜି ।


ପ୍ରତି ମୂହୁର୍ତ୍ତରେ ଅକ୍ଟୋବର ଦୁଇ

ବାପୁଜୀଙ୍କ ଜନ୍ମ ଦିନ ଆସେ ନେଇ,

ପ୍ରତିବଦ୍ଧତାର ସଂକଳ୍ପ ବୋଧର

ସ୍ବଚ୍ଛତା ସମ୍ମାନ ଭାବନାକୁ ପୂଜି ।


ହୃଦୟର ସବୁ ଭକ୍ତି ପୁଷ୍ପାଞ୍ଜଳୀ

ବୁପୁଜୀଙ୍କ ପଦେ ଦେଇ କରେ ଅଳୀ,

ଆଉ ଥରେ ଦେଖ ତୁମ୍ଭ ରାମରାଜ୍ୟ

ଭାବ ଗଦଗଦେ ପଡ଼ିବ ଉଛୁଳି ।


ତୁମ୍ଭ ଜନ୍ମଦିନ ଭାରତର ମାନ

କୁମାରୀକାଠାରୁ ହିମ କରେ ଗାନ,

ପଦଧୌତ କରେ ବଙ୍ଗୋପ ଆରବ

ମହାସାଗରର ଜଳ ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational