Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Barik

Abstract

4  

Jagannath Barik

Abstract

ତୁଳସୀ

ତୁଳସୀ

1 min
615


ତୁଳସୀ ଗୋ ତୁମେ ପରମ ବୈଷ୍ଣବୀ

   ବିଷ୍ଣୁ ମାନସ ମୋହିନୀ

ବ୍ରହ୍ମଦାରୁ ହରି ନୀଳାଦ୍ରି କେଶରୀ

    ଶ୍ରୀଅଙ୍ଗ ଶୀର୍ଷ ଶୋଭିନୀ ।


ତୁମ ପତ୍ର ପୁଷ୍ପ ଅତୀବ ପବିତ୍ର

     ସାଧେ ଜଗତର ହିତ

ପ୍ରତି ହିନ୍ଦୁଙ୍କର ଘରେ ଘରେ ତୁମେ

     ବୃକ୍ଷ ରୂପେ ସଂପୂଜିତ ।


ତୁମରି ଆସ୍ଥାନ ଚଉରା ଚଟାଣ

     ପୁଣ୍ୟ ବୈକୁଣ୍ଠ ବୋଲାଏ

ତୁମରି ମୂଳରେ ଧ୍ୟାନ ଲଗାଇଲେ

     ନୀଳଚକ୍ର ଦିଶୁଥାଏ ।


କମଳା ଭଗିନୀ କ୍ଷୀରାବ୍ଧି ନନ୍ଦିନୀ

     ମନ୍ଥନୁ ହେଲ ଜନ୍ମିତ

ଶଙ୍ଖଚୂଡ଼ ପ୍ରିୟା ସତୀ ସ୍ବାଧୀ କାୟା

     ବିଷ୍ଣୁ କଲେ କଳୁଷିତ ।


ପିତା ଧର୍ମଧ୍ଵଜ ମାତା ବେଦବତୀ

    ଶିବେ ତୋଷି ତପୋବଳେ

ତୁମପରି କନ୍ୟା ବିଶ୍ଵବିମୋହନା

    ପ୍ରାପ୍ତ ହେଲେ ପୁଣ୍ୟ ଫଳେ ।


ସ୍ୱାମୀ ଜଳନ୍ଧର ତୁମ ସତୀତ୍ୱର

    ପ୍ରଭାବେ ହେଲା ଅଜେୟ

ମିଳି ଦେବଗଣେ ହାରି ଘୋର ରଣେ

    ଶରଣ ମଣିଲେ ଶ୍ରେୟ ।


ଶ୍ରୀବିଷ୍ଣୁ ସହାୟ ଲୋଡ଼ୁ ଦେବରାୟ

    ଛଦ୍ମେ ହରିଲେ ସତୀତ୍ୱ

ଦୈତ୍ୟ ମହାବଳ ହୋଇ ହୀନବଳ

    ରଣେ ହେଲା ନିପତିତ ।


ତୁମ ଶାପେ ପରା ଶାଳଗ୍ରାମ ଶିଳା

    ପାଲଟିଲେ ନାରାୟଣ

ତୁଳସୀ ରୂପରେ ଜନ୍ମିଲ ଭୂ-ପରେ 

    ହେଲ ବିଭୁ ବିଭୂଷଣ ।


ଚାରି ଯୁଗେ ସାର ଚାରି ନାମ ତୋର

   ସତ୍ୟରେ ତୁ ସତ୍ୟବତୀ

ମାଳତୀ ତ୍ରେତାରେ ତ୍ରିପୁରା ଦ୍ୱାପରେ

    କଳିଯୁଗେ ବୃନ୍ଦାବତୀ ।


ସର୍ବାଙ୍ଗ ଔଷଧି ଚଉଷଠି ବ୍ୟାଧି

     ହର ତୁମେ ମାନବର

ତୁମ ପତ୍ର ପଡ଼ି ଶ୍ରୀମହାପ୍ରସାଦ

     ପାଇଥାଏ ସମାଦର ।


କୃଷ୍ଣ ପ୍ରିୟା ତୁମେ ବହୁଳ ମଞ୍ଜରୀ

    ଧଳା କଳା ସବୁଜରେ

ହୋଇ ଦେବଭୋଗ୍ୟ ହର ଦୁରାରୋଗ୍ୟ

   ମଧୁ ବର୍ଷ ମରତରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract