Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Barik

Abstract

4.0  

Jagannath Barik

Abstract

ଜନରାଜ୍ୟ ଦିବସ

ଜନରାଜ୍ୟ ଦିବସ

1 min
122


ଜନରାଜ୍ୟ ଦିବସ ଏ ଚଉସ୍ତରିତମ

ପାଳିବ ଭାରତ ଯାହା ବିଶ୍ୱେ ଅନୁପମ ।


ହସେ ଜଳ ସ୍ଥଳ ନଭ ସାଗର ସରିତ

ପ୍ରାଣେ ପ୍ରାଣେ ଉନ୍ମାଦନା ଆନନ୍ଦ ସ୍ଫୁରିତ ।


କମ୍ପିବ ପଲ୍ଲୀରୁ ଦ୍ବିଲ୍ଲୀ କୁଟୀରୁ ପ୍ରାସାଦ

ହଟିବ ଯୁଗ ଯୁଗର ଦୁଃଖ ଅବସାଦ ।


ହିମାଚଳ ଠାରୁ କନ୍ୟାକୁମାରୀ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ

ଜାତିଧ୍ୱଜା ତଳେ ସର୍ବେ ହୋଇବା ଏକତ୍ର ।


ରାଷ୍ଟ୍ରପତି ଜାତି ହିତେ ଦେଵେ ଉଦବୋଧନ

ରାଇସିନାରେ ଉଡ଼ିବ ଜାତୀୟ କେତନ ।


ତିନି ବାହିନୀ ସହିତ ଆରକ୍ଷୀ ବାହିନୀ

ବୀରବାଦ୍ୟ ନୃତ୍ୟ ଗୀତେ କମ୍ପିବ ମେଦିନୀ ।


ଲାଲକିଲ୍ଲାରେ ତ୍ରିରଙ୍ଗା କରି ଉତ୍ତୋଳନ

ମୋଦି ଉଦବୋଧନେ ମୋହି ଦେଵେ ଜନମନ ।


ଘରେ ଘରେ ଜାତିଧ୍ୱଜା ହେବ ଉଡ଼ୟନ

ଅନୁଷ୍ଠାନ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଭବନ ଭୁବନ ।


ବିଶ୍ଵଗୁରୁ ଆମଦେଶ ଜଗତେ ଅଗ୍ରଣୀ

ଚମକିବ ବିଶ୍ୱ ଦେଖି ଆମ୍ଭର କରଣି ।


ଜାତି ଧର୍ମ ବର୍ଣ୍ଣ ନିର୍ବିଶେଷେ ହୋଇ ଏକ

ପଣ କରି ରଖିବାଟି ଜନ୍ମ ଭୂମି ଟେକ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract