Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Barik

Abstract

4.5  

Jagannath Barik

Abstract

ଜଗନ୍ନାଥ ସେ ମୋ ଜଗନ୍ନାଥ

ଜଗନ୍ନାଥ ସେ ମୋ ଜଗନ୍ନାଥ

1 min
347


ଜଗନ୍ନାଥ,ସେ ମୋ ଜଗନ୍ନାଥ

ଜଗନ୍ନାଥ, ସେ ମୋ ଜଗନ୍ନାଥ  

ଚରାଚର ବିଶ୍ୱେ ବରିଷ୍ଠ ଦିଅଁ ସେ 

  ବ୍ରହ୍ମଦାରୁ ହରି ରାଧାକାନ୍ତ ।


   ବିଚିତ୍ର ମାନବ ଲୀଳା ତାର 

  ବାରମାସେ ତେର ପର୍ବ ଯାର 

ସଂସାର ବାହାର  ଘୋଷ ଯାତ୍ରା ସାର 

  ନବ ଦିନାତ୍ମକ ସୁବିଖ୍ୟାତ ।


   ଘେନି ଭାଇ ଭଗ୍ନୀ ସଙ୍ଗତର

   ବୁଲି ଯିବେ ମାଉସୀ ମା ଘର

କରମ ବେଦୀରୁ   ଜନମ ବେଦୀକୁ

  ଯାତ୍ରା ବରଷକେ ଥରେ ମାତ୍ର ।


   ରାଜ ରାଜେଶ୍ୱର ନରହରି 

   ନବ ଯଉବନ ବେଶ ଧରି 

ପହଣ୍ଡି ବିଜୟ   କରି ସର୍ଵମୟ 

  ମଣ୍ଡିଲେ ଗରୁଡ଼ଧ୍ଵଜ ନାଥ ।


  କାମପାଳ ତାଳଧ୍ଵଜ ପରେ

  ଭଦ୍ରା ମାତ ଦର୍ପ ଦଳନରେ

ଭୁବନ ମୋହନ   ରୂପ ସନ୍ଦର୍ଶନ 

  ଲକ୍ଷ ଲକ୍ଷ ଭକ୍ତ ସମାୟାତ ।


  କୀଟୁ ବ୍ରହ୍ମ ଯାଏ ସ୍ତୁତି ରତ

  ଧାତା ହର ପୁରନ୍ଦର ନତ

କମ୍ପେ ବଡ଼ଦାଣ୍ଡ  ଉଛୁଳେ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ

  ସର୍ବ ମୁଖେ ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ ।


  ପତିତ ପାବନ କୃପାସିନ୍ଧୁ

   ଭକତ ବତ୍ସଳ ଦୀନବନ୍ଧୁ

ପତିତ ତାରଣେ  ବିଜୟେ ସ୍ୟନ୍ଦନେ

   ବାଣୀ ରମା ହୃଦ କଳାନାଥ ।


ଭାବ ବିନୋଦିଆ ଦୁଃଖ ହାରୀ

   ଚଉବର୍ଗ ଦାତା ଚକ୍ର ଧାରୀ

ଟେକିଦେଲି ହାତ  କାଳିଆ ସାଆନ୍ତ

  ତୋଳିନିଅ ନୀଳଗିରି ନାଥ ।


  ଆତ୍ମାରାମ ସତ୍ୟ ସନାତନ

  ପରଂବ୍ରହ୍ମ ନିତ୍ୟ ନିରଞ୍ଜନ

କିମ୍ପାଇ ବିମୁଖ  କ୍ଷମ କଳାମୁଖ

   ଘେନ ଜଗାଧମ ପ୍ରଣିପାତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract