Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyotsnarani Panda

Classics

3  

Jyotsnarani Panda

Classics

ତଥାସ୍ତୁରେ ତୃପ୍ତି ତା'ର

ତଥାସ୍ତୁରେ ତୃପ୍ତି ତା'ର

1 min
206


 


ଜାଣିଛି ତୁମେ ଏକ 

ଵିଳାସୀ ଵାଦ୍ ଶାହା 

ମନକୁ ନେଇ ଖେଳିବାର 

ଖୁବ୍ ସଉକ୍ ତୁମର

ମୁଁ ବି ନାଚାର ।


ଜଳିବାର ଯନ୍ତ୍ରଣା ଅପେକ୍ଷା 

ଆଲୋକିତ କରିବା ମୋହରେ 

ମୁଁ ବେଶ୍ ଵିଭୋର୍

ସହିପାରେ ନିର୍ଘାତ ପ୍ରହାର !


ତୁମେ ଶାହାଜାହାନ୍ ନୁହଁ 

ମୁଁ ବି ନୁହଁ ମମ୍ ତାଜ୍

ତଥାପି ତୁମେ ଅହରହ 

ତାଜ୍ ମହଲ ତୋଳିବାର ପ୍ରୟାସରେ

ମୁଁ ବିଳାପ କରେ 

ବିସ୍ମୟରେ ! 


ସତରେ ଏ ନିଶା କ'ଣ 

ପ୍ରେମର ନିଦର୍ଶନ ନା 

ତୁମ ଆତ୍ମଵଡିମା ଆଉ 

ଆଭିଜାତ୍ୟର ପ୍ରଦର୍ଶନ !


  ବାଃ ଚମତ୍କାର ଛଳନା !


ଜାଣିରଖ । 

ଆର୍ଯ୍ୟାଵର୍ତ୍ତ ନାରୀ 

ଏ ବାହ୍ୟ ଆଡ଼ମ୍ବରରୁ 

ଵହୁ ଉର୍ଦ୍ଧ୍ବରେ

  ସେ ବିଶ୍ଵାସ କରେ


କୁନ୍ତୀଙ୍କ କରୁଣାର୍ଦରେ

ମନ୍ଦୋଦରୀଙ୍କ ମର୍ଯ୍ୟାଦାରେ

ଅହଲ୍ୟାଙ୍କ ଅନଘରେ

ତାରାଙ୍କ ତ୍ୟାଗରେ

ଦ୍ରୌପଦୀଙ୍କ ଦକ୍ଷତାରେ

ପଞ୍ଚସତୀଙ୍କ ପତିଵ୍ରତାରେ ।


ସେ ଶାନ୍ତି ଖୋଜେନି 

ସ୍ଵାମୀର ପ୍ରାଚୁର୍ଯ୍ୟପୂର୍ଣ୍ଣ 

ହର୍ମ୍ୟରେ ବରଂ 

ପ୍ରେମର ପିଣ୍ଡି ଉପରେ 

ମଥାରଖି ଜାକିଜୁକି ହୋଇ 

 ସବୁଦିନେ ଶୋଇବାକୁ ଇଚ୍ଛା କରେ 

ପ୍ରାଣ ବଲ୍ଲଭ ପତିଙ୍କ 

ହୃଦୟରେ । 


ଯେତେ ହଲାଅ ଅଵା ଦୋହଲାଅ 

ସର୍ବଦା ସେ ସ୍ଥିତପ୍ରଜ୍ଞ ସ୍ଥିର 

ପ୍ରୀତି ଓ ପ୍ରଣୟ ପାଇଁ 

ଉଠାଏନି ପ୍ରତିବାଦର ସ୍ବର


କାରଣ କେବଳ

" ତଥାସ୍ତୁରେ ତୃପ୍ତି ତା'ର "



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics