Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debaki Behera

Inspirational Children

3  

Debaki Behera

Inspirational Children

ЁЯЗоЁЯЗ│редредрмдрнНрм░рм┐рм░рмЩрнНрмЧрм╛редредЁЯЗоЁЯЗ│

ЁЯЗоЁЯЗ│редредрмдрнНрм░рм┐рм░рмЩрнНрмЧрм╛редредЁЯЗоЁЯЗ│

1 min
77


рмжрнЗрмЦрм┐рмЫ рмХрм┐ рмХрнЗрммрнЗ рмПрморм┐рмдрм┐ рмжрнЗрм╢

рмпрм╛рм░ рмкрмдрм╛рмХрм╛ рммрмдрм╛рмП рмдрм╛'рм░ рммрнЗрм╢ред


 рм╕рнЗрмкрм░рм┐ рмжрнЗрм╢рмЯрм┐ рмЕрмЯрмЗ рморнЛрм░

рмнрм╛рм░рмд рмкрм░рм╛ рмпрнЗ рмирм╛рмо рмдрм╛рм╣рм╛рм░ред


рмдрм╛'рм░ рмкрмдрм╛рмХрм╛рм░ рмирм╛рмо рмдрнНрм░рм┐рм░рмЩрнНрмЧрм╛

рмдрм┐рмирнЛрмЯрм┐ рм░рмЩрнНрмЧрм░рнЗ рм╣рнБрмП рм╕рнЗ рм░рмЩрнНрмЧрм╛ред


рмирм╛рм░рмЩрнНрмЧрнА,рмзрм│рм╛ рмУ рм╕рммрнБрмЬ рм╕рм╛рмернЗ

рмХрм┐ рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рмжрм┐рм╢рнЗ рмЪрмХрнНрм░рм░ рм╕рм╛рмернЗред


рм╕рмХрм╛рм│рм░ рм╕рнВрм░рнНрмпрнНрнЯ рмЙрмжрнЯ рммрнЗрм│рнЗ

рмжрнЗрмЦрм┐рмЫ рмХрм┐ рмХрнЗрммрнЗ рмЖрмХрм╛рм╢ рморнЗрм│рнЗред


рмирм╛рм░рмЩрнНрмЧрнА рм░рмЩрнНрмЧрмЯрм┐ рмерм╛рмП рмЖрмХрм╛рм╢рнЗ

рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рмпрнЗ рмдрм╛'рм░ рм╢рнЛрмнрм╛рмЯрм┐ рмжрм┐рм╢рнЗред


рмЖрмХрм╛рм╢ рмУ рмзрм░рм╛ рмормЭрм┐рмХрм┐ рмЪрм╛рм╣рм╛рмБ

рмзрм│рм╛ рмЕрмЯрнЗ рм╕рнЗрмЗ рм░рмЩрнНрмЧрмЯрм┐ рмпрм╛рм╣рм╛ред


рм╕рммрнБрмЬрм┐рморм╛ рмЕрмЯрнЗ рм╕рмнрм┐рмЩрнНрмХ рмХрнНрм╖рнЗрмд

рм╕рммрнБрмЬ рм░рмЩрнНрмЧрм░рнЗ рмнрм░рм╛ рмЬрмЧрмдред


рмПрмЗ рмдрм┐рмирм┐ рм░рмЩрнНрмЧ рморм┐рм╢рм┐рм▓рнЗ рмзрм░рм╛

рмкрнВрм░рнНрмгрнНрмг рм╣рнБрмЕрмЗ рмпрнЗ рмдрнНрм░рм┐рм░рмЩрнНрмЧрм╛ рмкрм░рм╛ред


рмормЭрм┐рм░рнЗ рмЕрмЫрм┐ рмпрнЗ рмЕрм╢рнЛрмХ рмЪрмХрнНрм░

рмирнАрмдрм┐ рм╣рм│ рмХрм░рнЗ рмХрнГрм╖рмХ (рм╢рмЧрмбрм╝) рмЪрмХрнНрм░ред


рмХрнГрм╖рм┐рмкрнНрм░рмзрм╛рми рмпрнЗ рмжрнЗрм╢рмЯрм┐ рморнЛрм░

рммрмдрм╛рмЗ рмжрм┐рмП рмпрнЗ рмкрмдрм╛рмХрм╛ рмдрм╛рм░ред


рмзрмирнНрнЯ рмЕрмЯрнЗ рморнЛрм░ рмжрнЗрм╢ рмнрм╛рм░рмд

рмдрм╛ рм░рнВрмк рмжрнЗрмЦрм┐рм▓рнЗ рм╣рнБрмП рморнЛрм╣рм┐рмдред



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational