Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Abstract

4  

Bijay Prusty

Abstract

ତୋ ବିନା ଅନ୍ୟଗତି ନାହିଁ

ତୋ ବିନା ଅନ୍ୟଗତି ନାହିଁ

1 min
230



କରି କରାଉଛୁ ସବୁ ରେ କାଳିଆ

ପ୍ରଛଦପଟରେ ରହି

ତୋ ବିନା କେବେ ବି ଗଛରୁ ପତର

ଗୋଟିଏ ବି ଖସେ ନାହିଁ I


ମଣିଷ ଶରୀର ତିଆରିଛୁ ଜଗା

କେତେ କେତେ କଷ୍ଟ ବରି

ହାଡ ସାଂସ ରକ୍ତେ ନାନା ଅଙ୍ଗ ଗଢି

ଖଞ୍ଜିଛୁ ନିଖୁଣ କରି I


ସେହି ଶରୀରରେ ଆତ୍ମା ରୂପରେ

ନିଜେ ତୁହି ବିରାଜିତ

ମଣିଷ ବୁଝିନି ତୁ ହିଁ ତା ମଧ୍ୟେ

ସଦା ହେଉ ଆତଯାତ I


ସବୁ ତୋର ଲୀଳା ଆହେ ଲୀଳାମୟ

କରୁଣା ସାଗର ହରି

ମଣିଷ ଭିତରେ କେତେ ବିଦ୍ୟା ବୁଦ୍ଧି

ଦେଇଛୁରେ ଜଗା ଭରି I


ତଥାପି ଟିକିଏ କପଟ କରିଛୁ

ବିବେକ ଟିକିଏ ଦେଇ

ଅଜ୍ଞାନୀ ମଣିଷ ଏଇ କଥାଟିକୁ

ଏଯାଏ ବି ବୁଝି ନାହିଁ I


ମୁଁ ମୁଁ ବୋଲି ହେଉଛି ସଦା ସେ

ଜାଣି ପାରେ ନାହିଁ ସତ

ମିଣଷ ଭିତରେ ଆଉ କେହିନାହିଁ

ଅଛୁ ତୁ ଜଗତନାଥ I

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract