Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Kumar Nayak

Romance Tragedy Others

4  

Santosh Kumar Nayak

Romance Tragedy Others

ସତରେ କେଡେ ମୁଁ ବୋକା!

ସତରେ କେଡେ ମୁଁ ବୋକା!

1 min
61


ପୁନେଇଁ ଆକାଶେ ଜହ୍ନକୁ ଦେଖିଲି

ଖେଳୁଥିଲା ତାରାମେଳେ, 

ଧରିବାକୁ ଯେବେ ବଢେଇଲି ହାତ

ଲୁଚିଗଲା ମେଘମାଳେ;

ସତରେ କେଡେ ମୁଁ ବୋକା!

ବାରମ୍ବାର ସେଇ ଭୁଲ କରି ମୁହିଁ

ଖାଉଅଛି ଖାଲି ଧୋକା ।


ବଗିଚା ଶେଷରେ ମଲ୍ଲୀକୁ ଦେଖିଲି

ହସୁଥିଲା ଖିଲି ଖିଲି,

ମଉଳି ଗଲା ତା ସୁକୁମାର ତନୁ

ଛୁଇଁବାକୁ ଯେବେ ଗଲି ;

ସତରେ କେଡେ ମୁଁ ବୋକା!

ଏଡେ ସହଜରେ ଭୁଲିଗଲି ମୁହିଁ

ପୁରୁଣା ପ୍ରେମିକା ଧୋକା।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance