Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Tragedy

4  

Bijay Prusty

Tragedy

ସପନ ବଣିକ

ସପନ ବଣିକ

1 min
248



ଭଲ ପାଇବାର ପ୍ରତିଦାନ କିଛି

ମାଗି ତ ନଥିଲି ଦିନେ

ଖାଲି ଯାହା ତୁମ ଛବିଟିକୁ ସଖୀ

ସାଇତିଥିଲି ମୁଁ ମନେ I


ଆଖିତଳେ ମୋର ପ୍ରୀତିର ମଶାଲ

ତୁମେ ଦେଇଥିଲ ଜାଳି

ଅତି ସରାଗରେ କହିଥିଲ କାନେ

ରାତିରେ ଆସିବ ବୋଲି I


ରାତିକ ପାଇଁକି ସପନରେ ସଖୀ

ଆସିଥିଲ କିଆଁ କୁହ

ଛାତିରେ ଭରିଲ ଅସହ୍ୟ ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଆଖିରେ ଭରିଲ ଲୁହ ।


ଦେଇଥିଲ ତୁମେ କେତେ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି

ଚାଲିବ ହାତକୁ ଧରି

ଗୋଟିଏ ରାତିରେ ସପନ ଭାଙ୍ଗିଲ

ଚାଲିଗଲ ପର କରି I


କେତେ ଉପହାର ଦେବ ବୋଲି ସଖୀ

କହିଥିଲ କାନେ କାନେ

ବାଟଭାଙ୍ଗି ତୁମେ ଚାଲିଗଲା ବେଳେ

ପଡିଲାନି କିଛି ମନେ ।


ନିଜହାତେ ମୋର ମିଳନ କୁଞ୍ଜ

ସଜାଇଥିଲି ମୁଁ ସଖୀ

ସବୁ ଜାଣି ତୁମେ ଅଜଣା ରହିଲ

ଭିଜାଇଲ ମୋର ଆଖି I

        


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy