Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Abstract Inspirational Others

4  

Prabhati Mahapatra

Abstract Inspirational Others

ସପନ ବିଚାର

ସପନ ବିଚାର

1 min
233


 

ସର୍ବଦା ମନର ଭାବନା କଳ୍ପନା 

ସପନରେ ପରିଣତ

କେବେ ସେ ସପନ ସତ ରୂପ ନିଏ

ଜୀବନରେ ସାଜି ମିତ ।


ମନ ଭିଜି ଯାଏ ପ୍ରାଣ ସିକ୍ତ ହୁଏ

ଅଦ୍ଭୁତ ଅନୁଭବ

ପ୍ରକାଶ କରିବା ସହଜ ନୁହଁଇ

ମନ ବୁଝେ ମନ ଭାବ ।


ଅଶୁଭ ସପନ ନୟନେ ଭାସିଲେ

ଚମକି ଜାଗଇ ଜନ

କର ଯୋଡ଼ି ଡାକେ ଆହେ ମହାବାହୁ

ଶୁଭେ ଯାଉ ଆଜି ଦିନ ।


ରାତିର ପହିଲା ଘଡିରେ ଯେ ସ୍ବପ୍ନ

ହୁଏ ନାହିଁ ଏତେ ସତ

ଘୋର ସୁଖ ସୁପ୍ତି ନୟନେ ଘାରିଲେ

ସାଜେ ସେ ମନର ମିତ ।


ଅସ୍ପଷ୍ଟ ସ୍ବରରେ ଆଳାପେ ଆନନ୍ଦ

ସ୍ବପ୍ନ ଚିତ୍ର ମୁଗ୍ଧେ ପ୍ରେମ

ହୃଦେ ବିଜଡ଼ିତ କେତେ ସୁଖ ଶାନ୍ତି

ମୁଚୁଳାରେ ଢାଳେ ଶ୍ରମ ।


କେବେ ସ୍ଵପ୍ନ ନିଏ ଦୂର ରାଇଜକୁ

କେବେ ହିମାଳୟ ପାଦେ

ସପନ ଝୁଲଇ ମଳୟ ଦୋଳିରେ

ଧୀରେ ଧୀରେ ମନ୍ଦେ ମନ୍ଦେ ।


ସୁଖର ସାଗରେ ଭସାଇ ନିଏ ସେ

ନମାନେ ଜୁଆର ଭଟା

ନିଳମ୍ବୁ କୋଳରେ ନାଚି ଗାଇ ଉଠି

ଲହରିକୁ କରେ ସଟା ।


ଖଳ ଜନ ମନେ କୁତ୍ସିତ ସପନ

ସୁସ୍ବପ୍ନ ଦେଖଇ ସାଧୁ

କୁମାରୀ ଆଖିରେ ପ୍ରେମ ପଶାକାଠି

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ରଙ୍ଗେ ବଧୂ ।


ସପନ ବେଦୀରେ ଘୃତ ଢାଳୁ ଥାଏ

ମାନଗୋବିନ୍ଦର ମନ

ସେ ସପନ ଦିନେ ଜାଳି ପୋଡ଼ି ଦିଏ

ଅଭିମାନୀ ଗର୍ବ ମାନ ।


ସପନର ସାଥେ ବଦଳି ଯାଅନା

ଆପଣା କର୍ତ୍ତବ୍ୟ କର

କ୍ଷଣେ ସୁଖ ଦିଏ କ୍ଷଣିକେ ଲିଭାଏ

ବୁଝିବ ଏହାର ଭାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract