Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Mallika singh

Children

4  

Mallika singh

Children

ସନ୍ତାନ

ସନ୍ତାନ

1 min
308


ମୋ ଦେହର ସଂଗୁପ୍ତ କୋଠରୀ ଡେଇଁ

ଅନ୍ଧାରୁଆ ଇଲାକାରୁ

ତୁ ଆସିଲୁ ଇଚ୍ଛା ଜନ୍ମ ର ବର ପାଇ

ମୋ ମାତୃତ୍ଵ କୁ ସାର୍ଥକତା ଦେଇ l


ସେତେବେଳେ ପ୍ରଥମ ସୂର୍ଯ୍ୟ ର

ସ୍ବର୍ଣ୍ଣାଭ ଝଲକରେ

ଝଲସି ଯାଉଥିଲ ମୋ ନାରୀତ୍ଵ 

ଓ ତୋ କୁନି କୁନି ଓଠ ର ସ୍ପର୍ଶ ରେ

ଝରି ପଡୁଥିଲା ଅମୃତ....….!


ଓଃ... କି ଅପୂର୍ବ ଆନନ୍ଦ

ମୁହୂର୍ତ୍ତ କେ ଭୁଲିଗଲି ଯନ୍ତ୍ରଣା ଓ କଷ୍ଟ

କି ଅନନ୍ତ ତୃପ୍ତି....

ତୋର ସେଇ କୋମଳ ସାନିଧ୍ୟ

କୁଆଁ କୁଆଁ ଶବ୍ଦ ର ତରଙ୍ଗ

ସତେ ଅବା ସକାଳର

ଶୁଭ ଶଙ୍ଖ ନାଦ l


ଅଗଣପାଲଟି ଗଲା

ସ୍ବର୍ଗ ର ନନ୍ଦନ ବନ ଆଉ...

ସଫଳ ତା ର ସ୍ମିତ ହସରେ

ଉଲ୍ଲସି ଉଠୁଥିଲା ସଂଚାରକ ପିତୃ ପ୍ରାଣ ।

ପାଦ ତଳେ ଆଉ ଲାଗୁ ନ ଥିଲା

ଉତ୍ତର ପିଢ଼ି କୁ ଦେଖି

ଆତ୍ମ ଗର୍ବ ରେ ଫାଟି ପଡୁ ଥିବା

ଜେଜେ ଆଉ ଜେଜେମା'ଙ୍କର ।


ସନ୍ତାନ ସେ ତ ଈଶ୍ୱର ଙ୍କ ଦାନ

କାହିଁ କେତେ ଜନ୍ମ ର ପୁଣ୍ୟ

ସେ ନ ଥିଲେ ଐଶର୍ଯ୍ୟ ମୂଲ୍ୟହୀନ

ଶ୍ରୀହୀନ ଓ ଦୀପ୍ତିହୀନ

ନାରୀ ଭିତରେ ଅର୍ନ୍ତଦାହ ହେଉଥାଏ

ବନ୍ଧ୍ୟା ର କଷଣ ll


Rate this content
Log in