Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sourav Jal

Romance

4  

Sourav Jal

Romance

ସଙ୍ଗାତ କେଁନ

ସଙ୍ଗାତ କେଁନ

1 min
433


ପୀରତି ମହନୀ ନେ ଲୁକଲୁକାନୀ ନଚା

ପୀରତି ସଙ୍ଗାତ କେନ

ତମର ପାଏଦ ଶବଦ ଆଏଲେ

ନାଡୁର ମୁଡ଼େ ବାଳ ପାଁଲିଳା

ମଲା କୁକୁର ନେ ବଫୁ ଢୁକଲା

କିନ୍ଦରି ଗଲା ମୋର ଦଶଦିଗ ।


ହଳଦୀ ଚନ୍ଦନେ ସଜେଇ ହେଇ

ଗୁରା ମୁହୁ ନେ ଲାଲ ବିନ୍ଦିଆ

ଯେନ ସମିଆ ନେ ତମେ

ମଲ୍ଲୀ ଗଛ ର ମଲ୍ଲୀ ଫୁଲେ

ଫୁଲ ଗଜରା ବନେଇ କରି

ଖୁସା ନେ ଛେପନା ଖୁଛି

ଫୁକନଳା ଥି ଫୁକି ଫୁକି

କୁହୁଳୁଥିଲା କାଏଁ ପୀରତି ମହନୀ ।


ଛମ ଛମ ତମର ପାଞ୍ଜଳ ଧୂନ

ଗହ ଗହ କଅଁହରେ ଜଳୁଥିଲା ମନ

ଗଁ ଗଁ ହେଇ ମହକୁ ଥିଲା ଇ ସଂସାର

ମହରୀ ସୁରେ କଲଜା ଛନ ଛଣା

ପାଏନ ପବନେ ତମର ଧୂନ ।


ମନ ଡାଳଥି ସପନ ଚେରେ

ବିନ ପଏନକେ ଉଡଲା କାଏଁ

କି ସପନ ଏ

ନୁରା ନୁରା ଲାଗଲାନ ଶେମେଲ ଗୁଡା

ପୀରତି ଦୁଆର ଖୁଲବ କାଏଁ

ଆଇଜ କା ବି ଜଏନ ଦେଖଲେ

ଗୁଡ଼ାଟେ ମୁଇ ବନାତି କାଏଁ ।


ଦମ ଦମଲେ ଲିସାନ ବଜା

ଖନ ଖଜନୀ ତମର ହାତର ଚୁଡ଼ି

ଆର ପୀରତି ମହନୀ କେନ ପାଇମି

ମୟୁର ପଏଣଖେଁ ଡିଆଁ ଲାଗଲା

ଚୁରି ଗଲା କାଏଁ ପୀରତି ରସ

ପୀରତି ମହନୀ ନେ ଲୁକଲୁକାନୀ

ପୀରତି ସଙ୍ଗାତ କେନ ହୋ ।


ଖପ ଖପନା ଢୋଲ ର ଖପା

ଥମ ଥମ ତୋର ଅଣ୍ଟା ମଲକା

ହଦରି ଦେଲ କାଏଁ ସେ ପୀରତି ମହନୀ

କଅଁହର ମହକ ନି ଠାଁହଁରିଲା ଜାନନି

ପୀରତି ର ମହନୀ ନେ ଲୁକଲୁକାନୀ

ପୀରତି ସଙ୍ଗାତ କେନ ଗୋ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance