Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Kumar Biswal

Abstract

4.2  

Santosh Kumar Biswal

Abstract

ସନ୍ଧ୍ୟା

ସନ୍ଧ୍ୟା

1 min
4


ହେଲା ସନ୍ଧ୍ୟାକାଳ       ନିଜ ନିଜ ନିଡ଼େ

          ଗତିକଲେ ପକ୍ଷୀ ଗଣ,

ଲୋହିତ ବରଣେ         ପ୍ରତୀଚୀ ଅଚଳ

          ଚୂଳେ ବିଜେ ଅଂଶୁମାନ l


କୁଂକୁମିତ ଦେଖି         ବାରୁଣୀ ଗଗନ

          ଏମନ୍ତ ହୁଏ ପ୍ରତୀତ,

ରବି ରଙ୍ଗକାର       ହିଙ୍ଗୁଳେ ରଙ୍ଗେ କି 

          ହୋଇଛି ଏହା ଚିତ୍ରିତ l


ବାରୁଣୀ ତରୁଣୀ         ସଜାଇ ପିନ୍ଧିଛି

           କି ଅବା ରଙ୍ଗ ବସନ,

ତା ମଥା ସିନ୍ଦୁର         ବିନ୍ଦୁ ପ୍ରାୟ ରବି

           ମଣ୍ଡଳ ଦିଶେ ଶୋଭନ l


ସରୋବର ନିରେ         ଦୁଃଖିତ ଅନ୍ତରେ

          ମୁଖ ମୁଦିଲା ପଦ୍ମିନୀ,

ବନ୍ଧୁ ଆଗମନେ           ସମୟ ନିରେଖି

          ହରସିତା କୁମୁଦିନୀ l


ବଗୁଲା ବଗୁଲି          ଦୁଃଖରେ ଗମିଲେ

         ସର ବିପରିତେ କୂଳେ,

ହଂସରାଳୀ ଦଳ           ଉଡି ଗତି କଲେ 

          ସନ୍ନିକଟ ଗିରି ଚୁଳେ l


କୁସୁମ କୁଟୁମ୍ବ          ବିକାଶେ ଉନ୍ମୁଖ

       ହେଲେ ବନେ ଉପବନେ,

କ୍ରୋଟର ଭିତରୁ         ବାହାରି ଦିବାନ୍ଧେ

         ଭ୍ରମିଲେ ହରଷ ମନେ l


କ୍ରମେ କ୍ରମେ ଛାୟା       ଗଭୀର ହୋଇଲା

         ତାରା ମୟ ହେଲା ବ୍ୟୋମ,

ଅବନୀ ମଣ୍ଡଳ           କରି ଧବଳିତ

        ଉଦୟ ହୋଇଲେ ସୋମ l।


  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract