Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Birakishore Nayak

Romance Inspirational

4  

Birakishore Nayak

Romance Inspirational

ସନ୍ଧ୍ୟା

ସନ୍ଧ୍ୟା

1 min
395


ସନ୍ଧ୍ୟାଗୋ ତୁମେ ନଇଁ ଆସ ଯେବେ

    ଗୋଧୂଳି ଗାଲିଚା ପରେ,

ପଶ୍ଚିମଆକାଶେ ଜନ୍ମ ଯନ୍ତ୍ରଣାର

    ସତେକି ରକତ ଝରେ ।


ଧୀରେ ଉଇଁଆସେ ତୁମ ସାଥେ ସାଥେ

    ହସି ହସି ସନ୍ଧ୍ୟାତାରା,

ସିଏ କି ତୁମର ମଥାର ସିନ୍ଦୁର

    ସିମନ୍ତିନୀ ତୁମେ ପରା ।


ପକ୍ଷୀର କାକଳି ଶୁଭଇ ଆକାଶେ

    ଦଳ ଦଳ ନୀଡ ଫେରା,

ସତେକି ତୁମର ଝୀନ ଆବରଣ 

    ଚିତ୍ରିତ ରଙ୍ଗରେ ଭରା ।


ସୁନୀଳ ଆକାଶ ମ୍ଳାନ ଦିଶିଲାଣି

    ହଜିଯିବ ରଜନୀରେ,

ତା କଳା ଶାଢୀର କୋଟି ହୀରାବିନ୍ଦୁ

    ଜ୍ୟୋତିଭରେ ତୁମ ପରେ ।


ଅହ୍ୟ ସୁଲକ୍ଷଣୀ ସଜ ହୋଇଲାଣି

    ଜାଳିବାକୁ ସଞ୍ଜବତୀ,

ତୁଳସୀ ପାଖରେ କହିଦିଅ ଥରେ 

    ହେଉ ସେ ସୌଭାଗ୍ୟବତୀ ।


ଦିବସର ଅନ୍ତେ ରାତ୍ରି ନଆସୁଣୁ

    ଅଟ ସନ୍ଧି ବେଳା ତୁମେ,

ତୁମରି ପରଶେ ଦେବତା ମନ୍ଦିରେ

    ଶୁଭେ ଘଣ୍ଟଘଣ୍ଟି ପ୍ରେମେ ।


ସନ୍ଧ୍ୟା ଗୋ ତୁମେ ଚିର ଅନୁପମା

    କବିର ଲେଖନୀ ଗାଏ,

ତୁମ ସୁଶୀତଳ ଛୁଆଁରେ ମହକ

    ମନ ଆନମନା ହୁଏ ।    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance