Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prahallad Sahoo

Abstract Classics Inspirational

4  

Prahallad Sahoo

Abstract Classics Inspirational

ସ୍ନାନ ପୂର୍ଣ୍ଣିମାରେ ଭାବ ବିନୋଦିଆ

ସ୍ନାନ ପୂର୍ଣ୍ଣିମାରେ ଭାବ ବିନୋଦିଆ

1 min
363



ବାରମାସେ ତେରପର୍ବ ଦେଖ ମୋ ଭାବ ବିନୋଦିଆର,

ସବୁ ପର୍ବ ଠାରୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଅଟେ ଦେବସ୍ନାନ ପର୍ବ ତାର ।


ଜ୍ୟେଷ୍ଠ ମାସ ଶୁକ୍ଳ ପୂର୍ଣ୍ଣମୀ ତିଥିରେ ଗଜବେଶ ହୁଏ,

ଗଜଉଦ୍ଧାର ନିମନ୍ତେ ଯୁଗେ ଯୁଗେ ନାମ ବହିଛି ସେ ।


ସ୍ନାନ ମଣ୍ଡପରେ ଚାଲ ଗୋ ଦେଖିବା ସ୍ନାହାନ ପୁନେଇଁ,

ଗଜାନନ ରୂପେ ଦର୍ଶନ ଦେବେ ପ୍ରଭୁ କଳା ଗୋସେଇଁ ।


ସୁନା କୂପ ଜଳ ଅଣାଯାଏ ଦେବତାଙ୍କ ସ୍ନାନ ପାଇଁ,

ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରେ ଭକ୍ତଙ୍କ ଭିଡ ସେଜଳଟିକେ ପାଇବା ପାଇଁ ।


ତେତିଶ ଗରା ଜଳରେ ସ୍ନାନ କରନ୍ତି ଯେ ବଡ଼ଭାଇ,

ପଞ୍ଚତ୍ରିଶ ଗରା ଜଳେ ସ୍ନାନ କରେ ମୋ କାଳିଆ ସାଇଁ ।


ବାଇଶି ଗରା ଜଳେ ସ୍ନାନ କରନ୍ତି ସୁଭଦ୍ରା ଭଉଣୀ, 

ସୁଦର୍ଶନ ଅଠର ଗରା ଜଳେ ସ୍ନାନ କରନ୍ତି ପୁଣି ।


ତେତିଶ, ପଞ୍ଚତିରିଶ, ବାଇଶି, ଅଠର ଗରା ଜଳ,

ମୋଟ ଶହେଆଠ ଗରା ଲାଗିହୁଏ ସବୁ ଦିଅଁଙ୍କର ।


ଭାଇ ଭଉଣୀ ଓ ସୁଦର୍ଶନ ସାଥେ ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ,

ଶଙ୍ଖ ଚକ୍ର ଗଦା ପଦ୍ମ ହାତେଧରି ହ୍ଯୋନ୍ତି ସୁଶୋଭିତ ।


ହଳ ମୂଷଳ ସହିତେ ବିରାଜିତ ପ୍ରଭୁ ବଳଭଦ୍ର,

ଗଜବେଶେ ଚତୁର୍ଦ୍ଧାମୂରତି କରନ୍ତି ଦୁଃଖ ଲାଘବ ।


କଳିଯୁଗେ ଭାଇ ହେଲା ଭଗାରି କେହି ନୁହେଁ କାହାରି,

କିନ୍ତୁ ମୋ କାଳିଆ ଭାଇ ଭଉଣୀ ସଙ୍ଗେ ଶୁଣେ ଗୁହାରି ।


ଅପୂର୍ବ ତୋର ସେ ମାୟା କିଏବା ପାରିବ ବୁଝି ତାକୁ,

ସକଳ ପାପ ତାପ ମୁକ୍ତିଦାତା ସର୍ବଘଟେ ବିରାଜିଛୁ ।


ତୁମେ ଜଗବନ୍ଧୁ ତୁମେ କୃପାସିନ୍ଧୁ ତୁମେ ଦିନବନ୍ଧୁ, 

ତୁମେ ଭକ୍ତବନ୍ଧୁ ତୁମେ ଜ୍ଞାନମଧୁ ତୁମେ ମୋରବନ୍ଧୁ ।


ତୁମେ ସର୍ବନାମ ପୁଣି ତୁମେ ତ ସର୍ବ ରୂପେ ଅରୂପ, 

କେଉଁ ନାମେ କେଉଁ ରୂପେ ପୂଜିବି କୁହ ହେ ବିଶ୍ବରୂପ ।


ସବୁଠୁ ସୁନ୍ଦର ଗଜାନନ ବେଶ ଦେଖନ୍ତି କି ଥରେ,

ମୋନେତ୍ର ପଖାଳନ୍ତି ପ୍ରଭୁ ତୁମସେ କୃପାନେତ୍ର ତୀରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract