Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kali Kumar

Abstract Tragedy Classics

4.0  

Kali Kumar

Abstract Tragedy Classics

ସମୟର ସୁଅରେ

ସମୟର ସୁଅରେ

1 min
200


ସମୟର ସୁଏ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ; 

ଭାସିବାକୁ ହୁଏ

ବୁଡ଼ିବାକୁ ହୁଏ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ;

ସମୁଦ୍ରେ ମିଶିବାକୁ ହୁଏ

ପରିଚୟ ହାରିବାକୁ ହୁଏ

ସମୟର ସୁଏ, ସମୟର ସୁଏ ।।


ସମୟର ସୁଏ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ; 

ଜୀବନର ଅଣଓସାରିଆ ଅଙ୍କାବଙ୍କା ବାଟେ

ପାଦଥାପି ସଳଖି ଚାଲିବାକୁ ହୁଏ

ପ୍ରଚ୍ଛନ୍ନ ଆତ୍ମୀୟତାର ଅନ୍ତର୍ହିନତା 

ଅଚିରେ ସହିବାକୁ ହୁଏ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ; 

ଦୁଃଖ ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ କୁଣ୍ଢେଇବାକୁ ହୁଏ

ଆଖିର ଲୁହ ମନର କୋହକୁ ପିଇବାକୁ ହୁଏ

ସମୟର ସୁଏ, ସମୟର ସୁଏ ।।


ସମୟର ସୁଏ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ; 

ଅନ୍ୟକୁ ବିଶ୍ୱାସ କରିବାକୁ ହୁଏ

ଅନ୍ତର ଦେଇ ଭଲ ପାଇବାକୁ ହୁଏ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ; 

ଛଳନାକୁ ମାପିବାକୁ ହୁଏ

ଶଠତାକୁ ବୁଝିବାକୁ ହୁଏ

ସମୟର ସୁଏ, ସମୟର ସୁଏ ।।


ସମୟର ସୁଏ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ; 

ଗୁଡ଼ିସମ ଆକାଶର ଖୋଲା ମଇଦାନରେ

ବେପରୁଆ ଭାବେ ନିଶ୍ଚିନ୍ତେ ଉଡ଼େ

ଇଗଲ ସମ ଅନ୍ଧାରୀ ଅପରିଚିତ ଝଡ଼ ସହ

ବିଦ୍ରୋହୀ ଭାଂତି ନିଡରେ ଲଢ଼େ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ;

ମନ ଆଶାର ପାହାଚ ଚଢ଼େ

ଆକାଂକ୍ଷାର ଦୁର୍ଗସମ ସୌଧ ଗଢ଼େ

ସମୟର ସୁଏ, ସମୟର ସୁଏ ।।


ସମୟର ସୁଏ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ; 

ଆକାଂକ୍ଷାର ଗର୍ଭପାତ ହୁଏ

ଆଶାର ସମାଧି ଦିଏ

ଅନଇଚ୍ଛା ସତ୍ତ୍ୱେ;

ଅନାୟାସେ ବାସ୍ତବତାକୁ ଧାଏଁ

କଳ୍ପନା ଭୁଲି, ଆପଣା ଛାଏଁ

ସମୟର ସୁଏ, ସମୟର ସୁଏ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract