Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

RAJANI KANTA SAHU

Abstract Drama Tragedy

4  

RAJANI KANTA SAHU

Abstract Drama Tragedy

ସମୟ

ସମୟ

1 min
292


ଆଜି ଗୋଟିଏ ଗୋଟିଏ ମୂହୁର୍ତ୍ତ 

କଦାପି ସରୁନଥିବା ରାସ୍ତା ପରି ଲାଗେ

ଚାଲି ଚାଲି ଥକିସାରିଲେ ବି 

ଯେମିତି ଯେଉଁଠି ଥିଲି ସେଇଠି ଲାଗେ

ଅସମ୍ଭବ ଭବେ ଯନ୍ତ୍ରଣା ରେ ଛଟପଟ ହୁଏ

ମୋର ସମସ୍ତ ଚିନ୍ତା ଓ ଚେତନା

ଯେମିତି ସେମାନେ କେଉଁଠି ବି 

ବାଷ୍ପ ହେଇଯିବେ ମରିଚିକା ପରି ବିନା ପ୍ରତିବାଦରେ ।


ସମୟ ଏତେ ନିଷ୍ଠୁର ଯେ 

ସମସ୍ତ ପ୍ରୟାସ ସତ୍ତ୍ୱେ 

ସେ ଏଠୁ ଯାଏ ନାହିଁ ଅନ୍ୟ ଦିଗେ ,

ଯାହା କେବେ ନସରିଲାପରି ଲାଗେ 

କେବେ କେବେ ସେ କେଉଁ ଭୟଂକର 

କଳା ନାଗ ପରି ପୁଣି ଦିଶେ ।


ସମୟ ଏବେ ଏଠୁ ଯାଏ ନାହିଁ 

କି ମୋତେ ଯିବାକୁ ଦିଏ ନାହିଁ ,

ମୁଁ ଯେତେ ବିରକ୍ତ ହେଲେବି 

ସେ କେବେ ବିରକ୍ତ ହୁଏ ନାହିଁ ।


ସେ ଚୁପ ଚାପ ବସିଥାଏ

ଏକ ପାଶାଣ ମୁର୍ତ୍ତୀ ଟିଅ ପରି

ଯଦିବା କଦାପି କୁଚିତ ଯାଏ

ତାହା ଖାଲି ଆଖିକୁ କେବେ ଦେଖାଯାଏ ନାହିଁ ।


ଏବେ ଧର୍ଯ୍ୟ ବି ଧର୍ଯ୍ୟ ହରା ହେଲାଣି

କେବେଠୁଁ ପଳେଇବ ପଳେଇବ

ବୋଲି ବ୍ୟସ୍ତ ହେଲାଣି ,

କିନ୍ତୁ ସମୟ ଏବେ ବି ଯାଏନି କେଉଁଆଡେ

ବିକଟାଳ ଆଖିରେ ଅନେଇଛି ମୋତେ ,

ଏ କ୍ଷୀଣ ଶରୀର ରୁ ମୋ ପ୍ରାଣ

ଯେମିତି ନେଇକି ଯିବ ତା ସଥେ ।


Rate this content
Log in