Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GAGAN KUMAR DASH

Romance

4  

GAGAN KUMAR DASH

Romance

ସ୍ମୃତି

ସ୍ମୃତି

1 min
224



ସ୍ମୃତିର କବରେ ମୋ ପ୍ରିୟାର ପତ୍ର

ଗୁମୁରି ଗାଉଛି ଗୀତ,

ଅର୍ଦ୍ଧ ରାତ୍ରୀର ଘନ ଅନ୍ଧକାରେ

ମୋ ଦେହରେ ଆସେ ଶୀତ ।


ଧିର ପବନରେ ଗଙ୍ଗଶିଉଳିର

ଭୁରୁ ଭୁରୁ ବାସ୍ନା ଆସେ,

ହୃଦ ବାତାୟନେ ଆସର ଜମାଇ

ମୋ ଜଡ ଶରୀର ଗ୍ରାସେ ।


ଲୁଚକାଳି ଖେଳେ ଲୁଚି ଲେଖନୀରେ

ଭାବେ ମୁଁ ସ୍ଵରୁପ ତା'ର,

ତା ନିଜ ହାତରେ ଲେଖିଛି ମୋ ପ୍ରିୟା

ଆମ ପ୍ରେମର ପତର ।


ଲୀନ ଲୀଳା ମୋର ଲେହି ଭଲି ଲାଗେ

ମୋର ହୃଦୟ ଭିତରେ,

ଲୋଭୀ ମନଟାରେ ଲୋଡା ହୁଏ ଲୋଭ

ଚାହିଁ ଥାଏ ଲୁଲୁପରେ ।


ଲହ ଲହ ଜିହ୍ୱା ଲଗାଣ ବର୍ଷାରେ

ଲହୁ ମୋର ସଞ୍ଚାରିତ,

ଲଉଳୀ ପ୍ରେମିକା ଲକୁଚକୁଚା ବକ୍ଷ

କରେ ମତେ ଆନ୍ଦୋଳିତ ।


ଉଦବେଳିତ ଆଶା ଉଷୁମ ରକ୍ତରେ

ତାତି ଅଷ୍ଟାଙ୍ଗ ଶରୀର,

ପ୍ରଚଣ୍ଡ ପ୍ରହାର କରଇ ତା ଛାତି

ବିଦାରେ ହୃଦୟ ମୋର ।


ସ୍ମୃତି ତ ନୁହଇ ଫିଙ୍ଗିବାର ବସ୍ତୁ

ସାଇତିଛି ଛାତି ତଳେ,

ଅତୀତ କାହାଣୀ ଅତୀତର ଦୃଶ୍ୟ

ଜୀବନ୍ତ ମୋ ନାଟକରେ ।


ତୁମେ ଫେରିଯାଅ ମୋ ନିଭୃତ କକ୍ଷୁ

ନାହିଁ ତୁମ ଆତ୍ମୀୟତା,

ତୁମ ବିନା ମୋର ଜୀବନଟି ଅଧା

ଏଣୁ ଲେଖୁଛି କବିତା ।


ମଣିଷ ଜୀବନେ ଅଭିଶାପ ସ୍ମୃତି

ନିଷ୍କର୍ମା କରିଛି ମତେ,

ସ୍ମୃତିର ପଛରେ ଗୋଡାଇ ଗୋଡ଼ାଇ

ଅନ୍ଧକାର ଭବିଷ୍ୟତେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance