Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUJATA DAS

Romance

3.6  

SUJATA DAS

Romance

ସ୍ମୃତି

ସ୍ମୃତି

1 min
365


ଆଖି ଖୋଜୁଥିଲା

   କାହାକୁ କେଜାଣି

     ଦୁନିଆର ଗହଳିରେ ।


ତାଳୁରୁ ତଳିପା

   ଝୁରୁଥିଲା ତାକୁ

     ବ୍ୟାକୁଳରେ ନୀରବରେ ।


ଥରୁଟିଏ ଖାଲି

   ଦେଖିବା ପାଇଁ କି

     ମନ କରୁଥିଲା ଅଳି ।


ବିରହରେ ତାର

  ହୃଦୟ ପଞ୍ଜର

    ଯାଉଥିଲା ସବୁ ଜଳି ।


ମୁଁ ତ ଭୁଲିନାହିଁ

   ତା ସାଥେ ସମ୍ପର୍କ

     କେମିତି ଭୁଲିଲା ମତେ ।


ଅଳପ କଥାରେ

   ଅଳପ ବ୍ୟଥାରେ

    ଦୁରେଇ ଗଲା ସେ ସତେ ।


ମନ ଚାଁହୁଥିଲା

   ଛୁଇଯିବା ପାଇଁ

     ତା ଦେହର ମିଠା ବାସ୍ନା ।


ଆଖି ଖୋଜୁଥିଲା

   ଦେଖିବାକୁ ତାକୁ

      ଭରିଯିଵା ଯାଏ ତୃଷ୍ଣା ।


ଓଠ ଖୋଜୁଥିଲା

  ତା ଓଠ ହସକୁ

    ନିଜ ଦେହେ ଭରିବାକୁ ।


ସତରେ ନହେଉ

   ସପନ ବୋଇତେ

     ଜୋଛନାରେ ଭିଜିବାକୁ ।


ହଜେଇ ଦେଇନି

   ହଜି ସେ ଯାଇନି

     ହୃଦୟ ମନ୍ଦିରେ ଅଛି ।


ତା ପ୍ରଦତ୍ତ ସବୁ

  ପ୍ରୀତିର କୁସୁମ

    ଯତନରେ ସାଇତିଛି ।


ଛାଇ ହୋଇ ସଦା

  ମୋ ସାଥିରେ ଅଛି

    ଅତୀତର ସବୁ ସ୍ମୃତି ।


କେତେ ରାଗ ରୁଷା

   ମାନ ଅଭିମାନ

    ପ୍ରଣୟର ମଧୁଗୀତି ।


କେବେ ଝରେ ଲୁହ

   ବ୍ୟାକୁଳ ଅନ୍ତରେ

     ଦୀର୍ଘାଶ୍ୱାସ ତାର ସାକ୍ଷୀ ।


ଅନୁଭବେ ପୁଣି

  ମଧୁଝରା ସ୍ପର୍ଶ

    ତା ପ୍ରଣୟ ଦେହେ ମାଖି ।


ନୈଶ୍ୱର ଶାଶ୍ୱତ

   ପବିତ୍ର ସମ୍ପର୍କ

    ହୃଦୟ ବନ୍ଧନ ସିଏ ।


ପ୍ରାପ୍ତି ଅପ୍ରାପ୍ତିର

   ନାହିଁ ଅବଶୋଷ

     ଯାହା ପାଇଁ ଗଢ଼ା ଯିଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance