Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshirodra Sahu

Classics

2.6  

Kshirodra Sahu

Classics

ସ୍ମୃତି

ସ୍ମୃତି

1 min
33


    

 ସ୍ମୃତି ତୁମେ ,     

 ଛାତି ଚାଳି ଗଲ

ବୀରତ୍ୱ , ଗୈାରବ,

ମହିମା ସନ୍ତକ ରାଜି

ଇତିହାସ କହେ

ମୋର ପୃଷ୍ଠେ ଆହାଃ

ଅଛଈ ଦେଦୀପ୍ୟ ସ୍ମୃତି ।।

ସ୍ମୃତି ତୁମେ , 

ଛାଡି ଚାଲି ଗଲ

ସ୍ଵାଧୀନତା ଯୁଦ୍ଧେ

ଶୋଣିତ ସରିତା ଝର

ଭାସି ଗଲ କେତେ

ସଦ୍ୟ ଏ ଜୀବନେ

ଫାସି ଖୁଣ୍ଟ କାରାଗାର ।।

ସ୍ମୃତି ତୁମେ ,

ଛାଡି ଚାଲି ଗଲ

ପୁରୁବ ଗାଥାରେ

ସେ ଦିନର କର୍ମପଟେ 

ବଧୂ ଶିରୁ ଟୋପେ

ନିଭିଲା ସଧିରେ

ନାରିତ୍ୱ ସିନ୍ଦୂର ମଥେ ।।

ସ୍ମୃତି ତୁମେ ,

ଛାଡି ଚାଲି ଗଲ

ଅଶ୍ରୃଳ କରୁଣ

ଫର୍ବ୍ଦ ଫର୍ବ୍ଦ ଦୃ ଶ୍ୟ ସହ

ମାଆ କୋଳୁ ପୁଅ

ଟଳିଳା ସଂଗ୍ରାମେ

ସାକ୍ଷୀ ରୂପେ ଅହରହ ।।

ସ୍ମୃତି ତୁମେ ,

ଛାଡି ଚାଲି ଗଲ

ଦେଇ ସ୍ଵାଧୀନତା

ଆପଣାର ବଳୀୟାନ 

ପ୍ରତିଟି ମନେ

ଅଛ ହେ ମନୀଷେ

ସ୍ମୃତି ରୂପରେ ମହାନ ।।


   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics