Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshirodra Sahu

Classics Inspirational

3  

Kshirodra Sahu

Classics Inspirational

ତଥାପି କହେଁ ମୁହିଁ

ତଥାପି କହେଁ ମୁହିଁ

1 min
180


ଜିର୍ଣ୍ଣ ନଉକାଟିଏ ମୁହିଁ

ଅଗାଧ ବନ୍ୟା ଜଳେ

ଏକୂୂୂୂଳ ସେକୂଳ 

ତଡା ଖାଇ ହଇରାଣ 

ତଥାପି କହେଁ ମୁହିଁ ମୁହିଁ

ତଥାପି କହେଁ ମୁହିଁ ମୁହିଁ ।

କଳା ଫାଶ ଆସି ମାଡ଼ି ଯିବେ

ଏବେ ବ ହ ଳ ଅନ୍ଧାର ପିିିଠିରେ 

ପଞ୍ଚ ପରାଣ ହୁଏ କବଳିତ

କେବେ ମଧ୍ୟ ଯିିବ ଭାଙ୍ଗି

ତଥାପି କହେଁ ମୁହିଁ ମୁହିଁ

ତଥାପି କହେଁ ମୁହିଁ ମୁହିଁ ।

ଜିର୍ଣ୍ଣ ନଉକାର ନାଉରୀ ସେ

ତାହାଙ୍କୁ ଆଶ୍ରୟ କଲେ

ଟଳମଳ ଇଞ୍ଚେ ନୁହେଁ କେବେହେଲେ

ବନ୍ୟା ବାତ୍ୟା ଆସିଗଲେ

ତାହାଙ୍କୁ ନ ଜାଣି କହେଁ ମୁହିଁ ମୁହିଁ

ମୋଠୁ ଆଉ କେହି ଅଜ୍ଞାନ ପାମର

ନାହିଁ ଏ ସଂସାର ।।

         


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics