Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Jena

Abstract Others

2  

Anita Jena

Abstract Others

ସ୍ମୃତି ଏକ ରୂପା ଜହ୍ନ

ସ୍ମୃତି ଏକ ରୂପା ଜହ୍ନ

1 min
151


ଯାଇଥିଲୁ ଦିନେ ବୁଲିବାକୁ

   ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ର ଧାମ ପୁରୀ,

ବସ୍ ଭିତରେ ନାଚ, ଗୀତ ସଙ୍ଗେ

   ମଜା ମଜଲିଶ୍ ଯାଇଥିଲା ଭରି ।


ଶ୍ରୀମନ୍ଦିରରେ ପହଞ୍ଚି 

    କଲୁ ଜଗା ଦର୍ଶନ ,

ବାଇଶି ପାହାଚେ ପାଦ ରଖୁ ରଖୁ

  ମନେ ଭରି ଗଲା ଭକ୍ତି ଅମାପ ।


ଗରୁଡ଼ ସ୍ତମ୍ଭ ରୁ ପତିତପାବନ

   ଆହା କି ମନଲୋଭା,

ଚର୍ତୁ ଦିଗର ପରିବେଶ ମନ କିଣେ 

  ରତ୍ନ ସିଂହାସନେ ଚକାଡୋଳା ।


ସକାଳ ଆରତୀ ଦେଖି

   ମନ ହେଲା ପ୍ରସନ୍ନ,

ପରିବାରର ସବୁ ସାଙ୍ଗ ହେଇ

   କରିଲୁ ଜଗା ଦର୍ଶନ ।


ତହିଁ ବାହାରିଲୁ 

   ଜେଜେଙ୍କ କଥା ମାନି ,

ମନ ହେଲା ପ୍ରସନ୍ନ

  ଲୋକନାଥ ମନ୍ଦିର ର ଶୋଭା ଦେଖି ।


ମନ ମୋହିନେଲା ସମୁଦ୍ରର ଢେଉ

  ବେଳାଭୂମିରେ ସୁସଜ୍ଜିତ ଓଟ,

କେତେ ଖୁସି, ଗପ କରି

  ଉଠେଇଲୁ ମିଶି ଫଟୋ । 


ଭୋଜିର ଆସର ଜମିଗଲା

   ରାମଚଣ୍ଡୀ ଝାଉଁ ବଣେ,

ସ୍ମୃତି ସବୁ ସାଉଁଟି ନେଲୁ

  ଯାହା ଆଜି ବି ରହିଛି ମନେ ।


କୋଣାର୍କର କୀର୍ତ୍ତି ଦେଖି

   ମନ ହେଲା ଆଚମ୍ବିତ,

ବାରଶହ ବଢେଇ ଙ୍କ ଜୀବନ ରଖି

  ଆଜି ବି ଅମର ବୀର ଧର୍ମପଦ । 


ଜୀବନ ବହିର ପ୍ରତ୍ୟେକ ପୃଷ୍ଠାରେ

   ସାଇତି ରହିଛି ଏଇ ଦିନ,

ପରିବାର ସହ ସେ ଖୁସିର ମାହୋଲ

  ସତେ ସ୍ମୃତି ଏକ ରୂପା ଜହ୍ନ । ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract