Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ସୀମନ୍ତ ସିନ୍ଦୂର

ସୀମନ୍ତ ସିନ୍ଦୂର

1 min
261



ନାରୀ କପାଳର ଗର୍ବ ଗୌରବ ତା'

   ମଥାର ଟୋପେ ସିନ୍ଦୂର 

ସେ ଟୋପେ ସିନ୍ଦୂର ପାଇଁ ନାରୀଟିଏ

   ଦିଶୁଥାଏ ଭାରି ସୁନ୍ଦର ।


ଅଲିଅଳି କନ୍ୟା ସାଜେ ବାପ ଘରେ

    ମଥାରେ ଟିକିଲି ନାଇ

କନ୍ୟାରୁ କନିଆ ସାଜିଥାଏ ଯେବେ

    ସିନ୍ଦୂର ତା' ଲୋଡା ଥାଇ ।


ସୀମନ୍ତଟି ତା'ର ଖାଲି ପଡ଼ିଥାଏ

     ଯେବେ ଝିଅ ସିଏ ଥାଏ

ବେଦୀର ଉପରେ ବରଟି ତାହାର

   ସୀମନ୍ତେ ସିନ୍ଦୂର ଦିଏ ।


ସିନ୍ଦୂର ନାଇ ସେ ସୀମନ୍ତିନୀ ସାଜି

    ସାତ ଫେରା ସାଥେ ନିଏ 

ସାତ ଜନମର ସାଥୀ ହେବା ପାଇଁ 

    ବଚନଟି ଦେଇଥାଏ ।


ଦୁଃଖର ସୁଖର ସାଥୀ ତା'ର ହୁଏ

     ଛାଇ ପରି ସାଥେ ରହେ

ଯେତେ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ଆସୁ ତା' ଜୀବନେ

    ହସି ହସି ସିଏ ସହେ ।


ସବୁ ବିପଦରୁ ରକ୍ଷା କରୁଥାଏ

   ସାଜି ତା'ର ଅର୍ଦ୍ଧାଙ୍ଗିନୀ

ହୃଦୟ ଯନ୍ତ୍ରଣା ସବୁ ସେ ଭୁଲାଏ

    ସାଜି ପ୍ରେମ ପାଗଳିନୀ ।


ବାପ ଘରୁ ଆସେ ସବାରୀରେ ସିଏ

    ଆଖିଏ ସପନ ନେଇ

ଶେଷ ସମୟରେ ସୀମନ୍ତିନୀ ସାଜି

    ଯାଏ ସେ ମଶାଣୀ ଭୂଇଁ ।


ସୀମନ୍ତେ ସିନ୍ଦୂର ସୁରକ୍ଷାର ପାଇଁ 

    କେବେ ଦୁର୍ଗା ସାଜିଥାଏ

ଏ ଟୋପେ ସିନ୍ଦୂର ନାରୀର ଜୀବନ

    ତା' ପାଇଁ ଜୀବନ ଦିଏ ।


ସିନ୍ଦୂରର ବିନା ନାହିଁ ନାରୀ ଗତି

    ସୁହାଗିନୀ ସେ ବୋଲାଏ

ମରଣକୁ ତା'ର ଟିକେ ଭୟ ନାହିଁ 

  ସିନ୍ଦୂରକୁ ଭଲପାଏ ।


ଏ ସିନ୍ଦୂର ନାଇ ସୀମନ୍ତିନୀ ହୋଇ

   ମଶାଣୀ ଜୁଇରେ ଶୁଏ

କେତେ ଖୁସି ହୋଇ ସ୍ମୃତି ସେ ପାଲଟେ

    ମୁଠାଏ ପାଉଁଶ ହୁଏ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract