Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Tragedy Inspirational

3  

Prabhati Mahapatra

Tragedy Inspirational

ଶୁକ ପିକ ପରି ଜୀବନ

ଶୁକ ପିକ ପରି ଜୀବନ

1 min
210


ଶୁକ ପିକ ଗୁଣ କୀର୍ତ୍ତି ଜାଣନ୍ତି ସରବେ

ବିଦ୍ଵାନ ମଣ୍ଡଳି ଗୀତେ ବୋଲନ୍ତି ଗରବେ ।


କୁଷ୍ମାଣ୍ଡ ସ୍ୱରୂପ ଯେତେ ହେଉ ବା ବୃହତ

କ୍ଷୁଦ୍ର ଏକ ବେଲ ପାଶେ ଗର୍ବ ଭସ୍ମୀଭୂତ ।


ଜାଟାଧାରୀ ଜଟା ମଧ୍ୟେ ଜାହ୍ନବୀ ଯେ ବନ୍ଦୀ

ସେ ଉଚ୍ଚ ମଥାନ ଛୁଇଁ ନଦୀରୁ ଅମ୍ବୁଧି ।


ସୀମିତ ବଳୟ ପଥେ ସୂର୍ଯ୍ୟ କରେ ଗତି

ଅର୍କ ଉଦ୍ଦୀପନା ପାଇ ରୋଗ ବ୍ୟାଧି ମୁକ୍ତି ।


ଶୋଭାର ଭଣ୍ଡାର ଏଇ ଧରିତ୍ରୀ ପ୍ରକୃତି

ବାଖ୍ୟା କି କରିବ କାହିଁ ଆରମ୍ଭ କି ଇତି ।


ପୁଷ୍କରିଣୀ ବନ୍ଧା ପଡେ ପ୍ରାଣୀ ଉପକାରେ

ତହିଁରୁ ବାଷ୍ପୀତ ପୟ ମେଘ ସୃଷ୍ଟି କରେ ।


ନୃପତିର ଅକ୍ତିୟାରେ ସୈନିକ ଜୀବନ

ତାହାରି ଶକତି ବଳେ ଲଂଘେ ଗିରି ବନ ।


ଉନ୍ମୁକ୍ତ ଗଗନେ ପିକ ସ୍ୱକଣ୍ଠରେ ଖୁସି

ଶୁକ ପରି ପାରେ ନାହିଁ ରାମ ନାମ ଘୋଷି ।


ପିକ ଜାଣେ କଣ୍ଠ ସିନା ସୃଜନ ମଧୁର

ଲୋକଲୋଚନର ବେଳେ ପ୍ରାଣ ଥରହର ।


ଅବିବେକି ପରି କାକ ନୀଡ଼କୁ ଆଦରି

ନିରୋଳା ନିର୍ଜନ ବେଳେ ଡିମ୍ବ ଦିଏ ପାରି ।


ଘର ଅଗଣା ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ବଢାଏ ଯେ ଶୁକ

ମୁକ ହୁଏ ବାକ୍ୟବୀର ଶୁକ ଯେ ବାହକ ।


ଶୁକ ପିକ ବେନି ପ୍ରାଣେ ଏପରି ପ୍ରଭେଦ

ଏକ ତାନେ ପିକ କୁହୁ ଶୁକ ପଢେ ବେଦ ।


ଜୀବନରେ ଆସି ଥାଏ ପ୍ରଭେଦର ଦୁଃଖ

ସେହି ଦୁଃଖ ଲିଭେ ନାହିଁ ସ୍ମୃତି ଯେ ଅନେକ ।


ଜୀବନ ବନ୍ଧନ ରହୁ ପରାୟା ତାଡିତେ

ପ୍ରଭାତୀ କବିତା ଚଳେ ପ୍ରଭୁ ଇଚ୍ଛା ମତେ



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy