Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

JITURAM SAHU

Abstract Inspirational

3.5  

JITURAM SAHU

Abstract Inspirational

ଶୁଆ ଓ ଶାରୀ

ଶୁଆ ଓ ଶାରୀ

1 min
238


ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ସୃଷ୍ଟିରୁ ଜନ୍ମ

ହୋଇଥିଲେ ଦୁଇ ବିହଙ୍ଗ ।

ଶୂନ୍ୟ ଆକାଶେ ବିତରଣ

କରୁଥାନ୍ତି ମେଲାଇ ଅଙ୍ଗ ।।

ଶୁଆ,ଶାରୀ ଦୁହିଁଙ୍କ ନାମ

ମନ ପ୍ରାଣ ଏକ ତାହାଙ୍କ ।

ନିର୍ଭୟେ ଭ୍ରମଣ କରନ୍ତି

ସନ୍ଧ୍ୟା ସମୟେ ଅବସ୍ଥାନ ।।

ପ୍ରତିଦିନ ପରି ଖାଦ୍ୟତ୍ୱ

ପାଇଁ ଆସନ୍ତି ଅନ୍ୱେଷଣ ।

ତାଙ୍କୁ ଦେଖି ମଣିଷ ଲୋଭୀ

ପିଞ୍ଜରାରେ ଦେଲା କଷଣ ।।

ଶାରୀ କହୁଅଛି ଶୁଣ ହେ

ତୁମେ ପ୍ରାଣନାଥ ମୋହର ।

କ୍ରୁରତାର ପଣକୁ ଆପଣାଇ

କି ଲାଭ ପାଉଅଛି ଜନ ।।

ଶୁଆ କହୁଅଛି ଶୁଣ ହେ

ଜୀବନ ସଙ୍ଗିନୀ ମୋହର ।

ଆମକୁ ବନ୍ଦୀ ଯେ ଜନ

ସେ କଷଣ ଭୋଗୀ ମରଣ ।।

ଆଜିଠାରୁ ନେବା ଶପଥ

ବିହଙ୍ଗଙ୍କୁ ନକରି ବନ୍ଦୀ ।

ଶୂନ୍ୟ ଆକାଶକୁ ମେଲାଇ

ପିଞ୍ଜରାରୁ ଦେବା ଉଡାଇ ।।

        


Rate this content
Log in