Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

JITURAM SAHU

Inspirational Children

3  

JITURAM SAHU

Inspirational Children

ଭାରତ ମାଁ

ଭାରତ ମାଁ

1 min
262


ଆମ ଦେଶ ଭାରତ ସବୁଠୁ ସୁନ୍ଦର

        ଧର୍ମ ନିରପେକ୍ଷ ରାଷ୍ଟ୍ର ଆମର ।

ହିନ୍ଦୁ,ମୁସଲିମ୍,ଶିଖ୍,ଇଶାଇ

        ସମସ୍ତେ ଭାଇ ଭଉଣୀ ଆମର ।୧।


କଲା ସଂସ୍କୃତି, ପରମ୍ପରାକୁ

         ଆମେ ବଞ୍ଚାଇ ରଖିବୁ ।

ସୁନା ଦେଶ ରୂପରେ

         ଆମ ଭାରତ ଗଢିବୁ  ।୨।


ସ୍ୱଚ୍ଛ ପରିମଳ ଭାରତ ଆମର

         ଦିଅଇ ସ୍ୱଚ୍ଛତାର ପରିଚୟ ।

ଏଠି କେହି ନୁହେଁ ପର ଆପଣାର

         ସଭିଏ ସଭିଙ୍କ ଆଦର ।୩।


ଭାରତ ମାଆ କୋଳରେ ଜନ୍ମିଛନ୍ତି 

        ଅନେକ ବୀରଙ୍ଗନା ଓ ବୀରପୁରୁଷ ।

ଦେଶକୁ ଗଢି ତୋଳି ଅମର

        ହୋଇଯାଇଛନ୍ତି ବହୁ ମହାନ ପୁରୁଷ ।୪।


ଭାରତ ମାଆର ସୁପୁତ୍ର ଆମେ

       ଜନ୍ମି ଅଛୁ ଏହି ପବିତ୍ର ସ୍ଥଳରେ ।

ନାମ ତାହାର ଭାରତ ମାଆ

      ପାଳୁଅଛି ଆମକୁ ତା' କୋଳରେ ।୫।


        


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational