Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Parbati Pradhan

Abstract Others

4.5  

Parbati Pradhan

Abstract Others

ଶରତ ଲଗନରେ

ଶରତ ଲଗନରେ

1 min
445


ଆଶ୍ୱିନେ ଆସିଛି

ଶରତ ସମ୍ଭାର

ପ୍ରକୃତି କୋଳକୁ ଫେରି

କାଶତଣ୍ଡୀ ଫୁଲ ଦୂର ରୁ ହସେ

ନଈପଠା ପାଟ ଧବଳ ଦିଶେ  ।


ଶରତ ଆସିଛି ମରତକୁ ଓଲ୍ଲାଇ

ସଫା ଦିଶୁଥାଏ ନୀଳ ଗଗନ

ବହି ଯାଉଥାଏ କୁଳୁ କୁଳୁ ନଈ

କବି ମନ ହୁଏ ମଗନ ମଗନ  ।


ନଥାଏ ବରଷା ନଥାଏ ଖରା

ପାର୍ବଣ ର ଋତୁ ଶରତ ପରା

ଚାରିଆଡ ଦିଶେ ସବୁଜ ସୁନ୍ଦର

କ୍ଷେତେ ଅଳସ ଭାଙ୍ଗୁଥାଏ ନାନାଦି ଶସ୍ୟ ତାର ।


ମନ୍ଦ ସମୀର ହଲାଇ ଗଛ ପତର ରାଶି

ପବନ ସୁଏ ପତର ସବୁ ପଡଇ ଝାସି

ନଈ ର ଜଳ ଧରେ

ଭଉଁରୀ ସାଥେ ଖେଳି ଖେଳିକା

ଲାଗନ୍ତି ଯାଇ କୂଳେ ।


ଅସ୍ତଗାମୀ ସୂର୍ଯ୍ୟ ରକ୍ତିମ ବର୍ଣ୍ଣେ 

ଧରଣୀ ମୁରୁକି ହସେ

ସନ୍ଧ୍ୟା ର ଅନ୍ଧାର କୁ ଠେଲି

ରୂପେଲି ଚନ୍ଦ୍ରମା ଉଏଁ ।


ଦୂର ଆକାଶୁ ବସା ଅଭିମୁଖେ

ପାଛୋଟି ଆସନ୍ତି

ପଲ ପଲ ଗେଣ୍ଡାଳିଆ ଦଳ

ବାଳକ ମନେ ମିଳାନ୍ତି ସ୍ୱର

ନୀଳ ଆକାଶେ ଦେଖି ସେ ଶଙ୍ଖାଚିଲା  ।


ଟୋପା ଟୋପା ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ ସ୍ପର୍ଶେ

ଧରଣୀ ମା'ଭିଜେ

ଶେଫାଳି ଫୁଲ ସୁମଧୁର ବସେ

ଗାଁ ଗଣ୍ଡା ମହକି ଉଠେ  ।


ଧୋବ ଫରଫର ଦିଶୁଥାଏ ଧରା

ଚଉଦିଗ ମନ ଲୋଭ

ମୃଦୁ ସମିରର ତଳେ ତଳେ

ହଲି ଝୁଲି କାଶତଣ୍ଡୀ ଫୁଲ

ଧରଣୀ ମା କୁ କରଇ କୋଟି ଜୁହାର ।


ଗାଁ ଠୁ ସହର ହୁରି ପଡୁଥାଏ

ଚଉଦିଗେ ମେଢ଼ ତୋରଣ ସଜା

ଘଣ୍ଟ ଘଣ୍ଟା, ଧୂପ ଦୀପ ନୈବେଦ୍ୟ ରେ

ପୂଜା ପାଏ ମଣ୍ଡପେ ମା ଦଶଭୁଜା  ।


ନିର୍ମଳ ଏ ଶୋଭା ଶରତ ସନ୍ଧ୍ୟା ରେ

ସୁସଜିତ ଢଙ୍ଗେ ଧରା

ଦେଖି ଆତ୍ମ ତୃପ୍ତ ପ୍ରକୃତି ଜନନୀ

ନଈ ପଠା ପାଟ ଘେରା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract