Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mahesweta Panigrahi

Inspirational

3  

Mahesweta Panigrahi

Inspirational

ଶ୍ରେୟ

ଶ୍ରେୟ

1 min
271



ଯାଇଛି କିଛି ହଜି ଗୋ ସଙ୍ଗାତ

ବୋହିଛି କିଛି ଟା ଲୁହ,

ତଥାପି ହସୁଛି ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ କି

ବଞ୍ଚିବାର ଅଛି ମୋହ।


ପାଇଛି ଅନେକ କ୍ଷତ ଏ ହୃଦୟେ

ଆସିଛି ଅନେକ ଝଡ,

ତଥାପି ଦମ୍ଭ ରେ ଠିଆ ହୋଇଛି ମୁଁ

ଲେଉଟାଇ ନାହିଁ କଡ।


ହଜିଛି ଅନେକ ସ୍ମୃତି ଏ ଜୀବନେ

ରଖିଛି ସ୍ମୃତି ରୁ ଖିଏ,

ବେଳ ଅବେଳ ରେ ଝଲକାଏ ଆସି

ମୃଦୁ ପବନ ରେ ବହେ।


ଅଲିଭା ଦାଗ ତ ଅନେକ ଅଛି ଗୋ

ଆବେଗ ରେ ଢାଙ୍କି ରଖେ,

ଜୀବନ ବହି ଟା ଅସଜଡା ପୃଷ୍ଠା

କେରୀ କେରୀ କରି ଦେଖେ।


ବଡ଼ ନୁହଁ ଜମା ଅତିଶୟ ଛୋଟ

ତଥାପି ନାହିଁ ମୋ ଭୟ,

ମହାଦ୍ରୁମ ହୋଇ ପାରିବି ତ ନାହିଁ

ଦୁବଘାସ ହେଲେ ଶ୍ରେୟ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational