Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mahesweta Panigrahi

Romance Others

4  

Mahesweta Panigrahi

Romance Others

ଆଘାତ

ଆଘାତ

1 min
226


     

ଶକ୍ତ ଭାରି ତ ସେଇ ଆଘାତ

ଦୀପ୍ତ ଭାରି ତା'ର ଚିହ୍ନ

ଲାଗିଥାଏ ଯାହା ମାନସପଟରେ

ଅନ୍ୟ ସବୁଠାରୁ ଭିନ୍ନ

ସେ ନିଶ୍ଚିତ ଭାବେ ଭିନ୍ନ ।


ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ନାହିଁ ଥରୁଟିଏ ମଧ୍ୟ

କରିବାକୁ ଅନୁମାନ,

କ୍ଷତାକ୍ତ ଯେତେ, ଗଭୀରତା ସେତେ 

କେତେ ଭେଦିଛି ସେ ମନ,

ସତେ କେତେ ସେ ଭେଦିଛି ମନ ।


ଭରସା ତୁଟାଏ ସହସା ହଜାଏ

ସମ୍ପର୍କ କରାଏ ଛିନ୍ନ,

ଆଘାତୀଟି ପୁଣି ଅତୀବ ନିଜର 

ଦିନେ ଥିଲା ଯିଏ ପ୍ରାଣ,

ହଁ, ପ୍ରାଣ ଠୁଁ ଅଧିକା ପ୍ରାଣ ।


ଅପସରି ଯିବେ ସୂର୍ଯ୍ୟ ତାରା ନଭୁ

ରାତି ହୋଇପାରେ ଦିନ,

ହୃଦୟ ସିଲଟ ଦୁଇ ଫାଳ ହେଲେ

ରହିବ କି ମନ ମାନ,

ଓଃ, ରହିବ ନାହିଁ ତ ମାନ ।


ଏମିତି ଘାତକ ହୋଇପାରେ କିଏ

ବୁଝେନାହିଁ କରି ଜ୍ଞାନ,

ଦରଦି ପ୍ରାଣଟି ନଥାଏ କି ସତେ

ବୁଝିବାକୁ ଅଭିମାନ।

ଆହା, ବୁଝେନା ସେ ଅଭିମାନ ।


ଅଳପ ଗଳପ ନୁହେଁ ଜମାରୁ ସେ

ଦିଏ ଆଘାତ କଠିନ,

କହେ ନାହିଁ କଥା, କରେନା ମମତା

ଗୁମାନର କାହିଁ ସ୍ଥାନ,

ଏଠି ନାହିଁ ଜମା ସ୍ଥାନ ।


ଶତ ଚେଷ୍ଟା କଲେ ମାନସୁ ଲିଭେନା

କଥା ନୁହଁ ଜମା ନ୍ୟୁନ,

ହସ ନୁହଁ ଲୁହ ଦେଲେ ମଧ୍ୟ କେହି

ବାନ୍ଧିପାରେ କି ବନ୍ଧନ

ଅଦ୍ଭୁତ ଏ ବନ୍ଧନ ।


ଜାଣି ବି ଓଲେଇ ନ ଜାଣିକି ବାଇ

ସେଥିକୁ ହିଁ ଥାଏ ଧ୍ୟାନ,

ପ୍ରଥମ ଅକ୍ଷର ନ ଥାଏ ପ୍ରେମର

ଆଘାତ ପାଇ ବି ପ୍ରେମ,

ଇଏ କି ସତରେ ପ୍ରେମ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance