Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Abstract

4  

Ajit Kumar Raut

Abstract

ଶୀର୍ଷକ *ଆଶିର୍ବାଦ*

ଶୀର୍ଷକ *ଆଶିର୍ବାଦ*

1 min
397



ରାଗ *ଋଷିକୂଲ୍ୟା*


ଚନ୍ଦନଠୁ ବଳି ମା *ଆଶିର୍ବାଦ*


ଦିଅଁ ଓ ସେବାତା ପରାପ୍ରସାଦ


ହୁଏ ଦୂର ସବୁ ପଥ *ପ୍ରମାଦ*


ଗୁରୁ ମା ପରାରେ ଜନନୀ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ


ଏ ଜୀବନ ସେହୁ ଦିଅନ୍ତି


ସହି କେତେ କଷ୍ଟ ଜନମ କରନ୍ତି


ଦୁଃଖ କଷ୍ଟେ କେତେ ଭୋଗନ୍ତି।



ପିତୃମାତୃ ସ୍ଥାନ ସର୍ବୋଚ୍ଚ ଅଟେ


ଆଜ୍ଞାକାରୀ ପରା ତାଙ୍କ ନିକଟେ


ମନୁଷ୍ୟ ସେ କରେ ଅତିହିଁ କଷ୍ଟେ


*ସର୍ବୋପରି* ମାତା ଜୀବନ ଯାତ୍ରାରେ


ତାଙ୍କସେବା ଆମ *କର୍ତ୍ତ୍ୟବରେ*


ଦିଅଁଙ୍କର ପରି ନିତ୍ୟେ ଭକ୍ତି ତାଙ୍କରେ


ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ ଏ ପ୍ରଣ ତହିଁରେ ।



ଏ ଭବ ସଂସାର କର୍ମର ପାଇଁ


*ସନାତନ* ଧର୍ମ ଅଟେରେ ଯହିଁ


*ଶାନ୍ତିର ସନ୍ଦେଶ* ଗୁଞ୍ଜନ ଏହିଁ


ଅଟରେ ଏ *ପବିତ୍ର* ତା ପରି କାହିଁ


ଅଟେ ଏ ଭାରତର ଭୁଇଁ


ସତ୍ୟ ତ୍ୟାଗ ଧର୍ମରେ ଗୁଞ୍ଜୁଛି ଏହିଁ


ସେବା ଭକ୍ତି ପ୍ରେମକୁ ଚାହିଁ।



କର୍ତ୍ତବ୍ୟେ ଜଡ଼ିତ ଭାରତବର୍ଷ


ମନ୍ତ୍ର ଅହିଂସା ଟି ଯାର ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ


ମୈତ୍ରୀ ଭାବ ଯାର ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ବିଶ୍ବ


ଦିଏ ଟି ଶାନ୍ତିର ଏ ମନ୍ତ୍ର ସନ୍ଦେଶ


କୃଷ୍ଣ ରାମ ଏହୁତ ଦେଶ


ଅମୃତ ଏ କାଳରେ କରେ ହରଷ


ଆସିଛି ନୂଆ ଉଲ୍ଲାସ।



ମନୁଷ୍ୟ ଜୀବନ ହେଉ ସାର୍ଥକ


ରହୁ ସେବ ଭାବ ଗୃହେ ଅନେକ


ପିତୃମାତୃ ସେବା କରନ୍ତୁ ଲୋକ


ଗୁଞ୍ଜୁରେ ଗୌରବ ହେଉରେ ବିକାଶ


ରାଷ୍ଟ୍ର ପ୍ରେମ ରହୁ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ


କର୍ତ୍ତବ୍ୟର ପାଇଁ ପରା ଏ ମୃତ୍ୟୁ ଲୋକ


ରହୁ ବିଶ୍ବଗୁରୁ ରେ ଲକ୍ଷ୍ୟ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract