Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta kumar das thn

Abstract

4  

Prasanta kumar das thn

Abstract

ସେଇ ଲାଲ ଜହ୍ନ

ସେଇ ଲାଲ ଜହ୍ନ

1 min
287



ପୂରୁବ ଆକାଶ ବୁକୁକୁ ଫଟାଇ

               ଆସୁଛି ଲାଲ ଜହ୍ନ,

କେଡେ ଯେ ସୁନ୍ଦର ଦିଶିଲାଣି ଦେଖ

               ମୋହି ନେବ ଆମ ମନ l


କଳା କିଟିକିଟି ଏ ରାତ୍ର ସମୟେ

            ଢାଳିବକି ତାର ଶୀତଳତା,

ଝଲସି ଉଠିବ ଏହି ରାତି ଆଜି

             ଭାଙ୍ଗି ତାର ସବୁ ନୀରବତା l


ଲାଲ ଟୁକୁଟୁକୁ ରୂପେ ଆଜି ସିଏ

             ଦିଶେ ଆହା କେଡେ ସୁନ୍ଦର,

କଳା ବାଦଲ ଘେରେ ତାହା

              ଲାଗଇ ଭାରି ମନୋହର l


କିଣିବକି ଆଜି ଜହ୍ନ ଆମ ମନ

            ଦେଇ ତା ଶୀତଳ କିରଣେ,

ପରଷିବ ଆଜି ତାର ସବୁକିଛି

            ବାଣ୍ଟି ଖୁସି ସଭିଙ୍କ ପରାଣେ l


ବିଞ୍ଚି ଦେ ତୋର ସ୍ନେହ କିରଣକୁ

             ସିଞ୍ଚି ଦେ ତୋର ଉଦାରତା,

ଏ ବିପଦ ସମୟେ ସାହା ହେବୁ ଟିକେ

              କରିବୁ ନାହିଁ ତୁ କୃପଣତା l


ନିସ୍ତବ୍ଧ ଏହି ରାତ୍ରିର କୋଳେ

             ଝିଙ୍କାରିର ଶବ୍ଦ ଶୁଭିଲାଣି,

ମିଞ୍ଜି ମିଞ୍ଜି ତାରା ଜଳୁଛନ୍ତି ଦେଖ

              ଆକାଶେ ବାଦଲ ଓଢଣୀ ଟାଣିଲାଣି l


ଶୁଭୁନାହିଁ ଆଉ ଗାଁ କୋଳାହଳ

               ନିଦ୍ରାଦେବୀ ପ୍ରବେଶ କଲେଣି,

ସଭିଏଁ ନିଜର କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ସାରି

                ଶୟନ ଶେଯକୁ ଲେଉଟିଲେଣି l


ସମୟ ସ୍ରୋତରେ ରୂପ ବର୍ତ୍ତନ

               ଧୀରେ ଧୀରେ ହେଇ ଆସୁଛି,

ଲାଲ ବର୍ଣ୍ଣରୁ ସେତ ଶ୍ୱେତ ବର୍ଣ୍ଣ ହେଲା

                ଏକ ପ୍ରତିଛବି ସେଠି ଦିଶୁଛି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract