Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta kumar das thn

Abstract

4  

Prasanta kumar das thn

Abstract

ସ୍ବପ୍ନ ଥିଲା ପ୍ରିୟା ପାଇଁ

ସ୍ବପ୍ନ ଥିଲା ପ୍ରିୟା ପାଇଁ

1 min
362


ଦୂର ଗଗନର ଆମେ

ଥିଲେ ଦୁଇ ପକ୍ଷୀ,

ଉଡୁଥିଲେ ମନେ ନଥିଲା ଭୟ

ଥିଲା ପବନ ଯେ ସାକ୍ଷୀ ।


କେତେ ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖୁଥିଲେ

ଏକାନ୍ତରେ ବସି,

ସମୟ ଅତିବାହିତ ହେଉଥିଲା

ପ୍ରକୃତି ସହ ମିଶି ।


ମନର ବେଦନା ମନେ

ଥିଲା ଚାପି ହୋଇ,

ତୁମ ଆସିବାରେ ସବୁ

ଗଲା ଦୂର ହୋଇ ।


କୋଇଲିର ସୁରେ ସୁରେ

ଗାଉଥିଲେ ଗୀତ,

ନାଚୁଥିଲେ ମନେ ଭରି

ହୋଇ ପ୍ରାଣର ମିତ ।


ସାତ ଜନମ ଆମେ 

ରହିଥାନ୍ତେ ସାଥି ହୋଇ,

ସ୍ବପ୍ନର ତାଜମହଲ ମୁହିଁ 

ଗଢିଥିଲି ତୁମ ପାଇଁ ।


ଜହ୍ନର ଶୀତଳ ଜୋଛନା

ତୋଳି ଦେଇଥାନ୍ତି ତୁମ ହାତେ,

କେତେ କଥା ଥିଲା ହୃଦେ

ସବୁ ବାଣ୍ଟିଥାନ୍ତି ସତେ ।


ଫୁଲରେ ସଜେଇ ଥିଲି

ଆମ ସ୍ବପ୍ନର ଘର,

ସେ ଫୁଲରେ ଆମ ଘର

ଦିଶୁଥିଲା କେଡେ ସୁନ୍ଦର ।


ସାଇତି ରଖିଥିଲି ମୁଁ ଯେ

ନାଲି ଶଙ୍ଖା, ସିନ୍ଦୂର,

ନାଲି ପାଟଶାଢ଼ୀ ପିନ୍ଧି 

ମୋ ଘରକୁ ଆସିଥାନ୍ତ ପ୍ରିୟା ମୋର ।


ଜହ୍ନର କିରଣେ ରାତ୍ରି

ଯେପରି ଚିକମି୍କ କରେ,

ସେପରି ତୁମ ମୁହଁ ପ୍ରିୟା

ନାଲି ଓଠେ ଝଟକୁଥାଏ ।


କେତେ ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖୁଥିଲି 

ତୁମକୁ ନେଇ ପ୍ରିୟା,

ଅଧା ରହିଗଲା ସେ ସ୍ବପ୍ନ ସବୁ 

ପୂରା ହେଲାନି ଆମ ଦୁନିଆ ।


ଏମିତି ଏକ ଦିନ ଥିଲା

ତୁମେ ଥିଲ ମୋର ପାଶେ,

ସେ ଦିନକି ବିତିଗଲା

ତୁମ ସ୍ମୃତି ମନେପଡେ ଦିବାନିଶେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract