Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

RAMESH KUMAR BEHERA

Abstract Inspirational Children

3.5  

RAMESH KUMAR BEHERA

Abstract Inspirational Children

ସ୍ୱପ୍ନ ର ଦୁନିଆ

ସ୍ୱପ୍ନ ର ଦୁନିଆ

1 min
249


ପର କି ଆପଣା ଦୁନିଆରେ ନାହିଁ    

      ସଭିଏଁ ତାଙ୍କରି ସୃଷ୍ଟି 

ପର ବି ଆପଣା ଲାଗିବ ସହଜେ 

        ବଦଳାଇ ଦେଲେ ଦୃଷ୍ଟି ।


ଶତ୍ରୁ କି ମିତ୍ର ଜନ୍ମ ରୁ ନଥାଏ 

         ମଣିଷ ଅର୍ଜଇ ଏଠି,

କର୍ମ ଓ ବଚନ ସବୁ ପାଇଁ ଦାୟୀ 

         ସୁନା ବି ହୁଅଇ ମାଟି ।


ଏହି ବଚନ ରେ ଅଛି ବି ଅମୃତ 

         ଅଛି ହଳାହଳ ବିଷ,

କହି ତ ଜାଣିଲେ କଥା ଯେ ସୁନ୍ଦର 

        ଭାଙ୍ଗେ ଅଭିମାନ ରୋଷ ।


ମଧୁର ବଚନ ହୃଦୟ ଜିଣଇ 

        ଶତ୍ରୁ ବି ହୁଅଇ ମିତ୍ର, 

କଟୁ କଥା ପାଇଁ ସଂସାର ଭାଙ୍ଗଇ 

        କିବା ପତ୍ନୀ କିବା ପୁତ୍ର ।


ବାପା, ମା, ଭାଇ, ଆତ୍ମୀୟ ସ୍ୱଜନ 

         ନାମ କିଛି ସମ୍ପର୍କର 

ସମଗ୍ର ମାନବ ଜାତିଟା ଆମରି

         ପିତା ଯେ ପରମେଶ୍ୱର ।


ସଭିଏଁ ଆମେରେ ଅମୃତ ସନ୍ତାନ 

         ଅମୃତ ହେଉ ଯେ ଭାଷା 

ପରମ ପିତା ଙ୍କ ସନ୍ତାନ ବୋଲି 

          ଦୂର ହେଉ ରାଗ, ହିଂସା।


ଆସିଥିଲେ ଏକା ଯିବାବି ତ ଏକା

           କିଛି ସାଥେ ନେବା ନାହିଁ, 

ମନେ ରଖି ଥିବେ ପରିଚିତ ଯେତେ 

           ବଚନ ପଦିଏ ପାଇଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract