Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sailendra Jena

Abstract

2  

Sailendra Jena

Abstract

ରାତିର ଝଡ

ରାତିର ଝଡ

1 min
335


ରାତିର ନୀଳ ଲଫାପାରେ 

ସଂସାର ଶୋଇଛି, ଆକାଶ ତାରା ଝଲମଲ 

ସ୍ଵପ୍ନର ପକ୍ଷୀ ସବୁ ଡେଣା ମେଲି ଉଡୁଛନ୍ତି । 


ଏ ନିସ୍ତବ୍ଧ ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ଇଏ କି ଜ୍ଵଳନ 

ଈଶ୍ଵର ଗଲେ କେଉଁଆଡେ 

ଯେତେ ଡାକିଲେ ବି ସେ କିଆଁ ମଉନ?


ମୋଅରି ଉପରେ କୁଢେଇ ଦବାକୁ ଥିଲା ଅଳିଆ 

ତା ଭିତରୁ ଅଙ୍କୁରୋଦ୍ଗମ ହେବାରୁ ବୀଜଟିଏ 

ଚାରିଆଡେ ଏତେ ବିଦ୍ରୋହ!


ମୋତେ ଏ ଝଡରୁ ପାରିବକି ମୁକୁଳେଇ 

ଅବରୁଦ୍ଧ ଶ୍ଵାସ, ଆଖିରେ ଯୋଜନେ ଅନ୍ଧାର 

ରାତି ପରି ଓଠ ମୁଦିତ, ଆତ୍ମା ଜଳେ ହୁତ ହୁତ ହୋଇ। 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract