Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

baishnaba meher

Abstract

4  

baishnaba meher

Abstract

ପ୍ରତିହିଂସା

ପ୍ରତିହିଂସା

1 min
334



ବର୍ଷା ଭିଜା ଓଦା ଘାସ ମୁଁ

ଖରା ପଡ଼ି ଝାଉଁଳି ଯିବି,

ଝାଉଁଳି ଯିବି ସତ

କିନ୍ତୁ

ବର୍ଷା ଛିଟାରେ ପୁଣି ଉଠିବି ।


ଦେଇପାର ଦୋଷ ମତେ,

ମୋ କରିଥିବା ଭୁଲ ପାଇଁ,

କହିପାର ମୋତେ ତୁମେ

ଅବିଶ୍ୱାସୀ ମଣିଷ ଟିଏ ।


ପୂର୍ବରୁ ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖିବାକୁ

ଅନେକ ସାହସ କଲି,

କିନ୍ତୁ;

ସ୍ୱପ୍ନକୁ ଆପଣା ଲୋକ ସବୁ

ପୁନଃପୁନଃ ଦେଲେ ଭାଙ୍ଗି ।


ତଥାପି

ଆଶା ମୋର ଏବେବି ଜୀବିତ

ପୁଣିଥରେ ଜୀଇଁ ଉଠିବ,

ମୋ ରକ୍ତମାଂସର କଙ୍କାଳ ।

ଜୀର୍ଣ୍ଣ ଦେହ ମୋର

ପୁଣି ଭରିଯିବ ଉତ୍ସାହରେ,

ଖୋଜି ବୁଲିବ

ରକ୍ତରେ ହୋଲି ଖେଳୁଥିବା

ସେଇ ରକ୍ତ ପିପାସୁ ମାନଙ୍କୁ,

ବିପ୍ଳବାତ୍ମକ ମନୋଭାବ ନେଇ ନୁହଁ,

କି ପ୍ରତିହିଂସାରେ ନୁହଁ,

ବରଂ

ଏକ ପରିବର୍ତ୍ତନର ସ୍ୱର ନେଇ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract