Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kishore Nayak

Classics Inspirational

4  

Kishore Nayak

Classics Inspirational

"ପ୍ରକୃତି ବିନ୍ୟାସ

"ପ୍ରକୃତି ବିନ୍ୟାସ

1 min
237


ପାହାଡ଼ ଝରଣା ସରିତ ସାଗର 

ସବୁଜ ବନାନୀ ନୀଳାମ୍ବୁ ଅମ୍ବର l


ନୀଳ ଜଳରାଶି ତମାଳ ତରୁ 

ଉତୁଙ୍ଗ ଶୃଙ୍ଗ ଆଉ ବାଲୁକା ମରୁ l


ଦୂର ତାଳ ବଣ ଫସଲ କ୍ଷେତ 

ଚାଷୀ ଭାଇ ଗାଏ ଖୁସିରେ ଗୀତ l


ପ୍ରାଚୀ ଭାଗେ ରବି ଢାଳନ୍ତି କର 

କର୍ମ ମୁଖର ହୁଏ ପଲ୍ଲୀ ପୁର l


ଗାଁ' ଶେଷ ମୁଣ୍ଡେ ଉଠଇ ଖରା 

ସଜଳେ ତାପିତ ହୁଅଇ ଧରା l


ଚାହୁଁ ଚାହୁଁ ଆସେ ଗୋଧୂଳି କାଳ 

ରକ୍ତାକ୍ତ ଦିଶଇ ଗହୀର ମାଳ l


ବିଭାବରୀ ଆସେ କଜ୍ଵଳ ମୁଖେ 

ଅଣ୍ଡଜ ଫେରନ୍ତି ନୀଡ଼କୁ ସୁଖେ l


ପାଦପ ଡାଳରେ ବିହଙ୍ଗେ ବସି 

ଆକାଶେ ଦେଖନ୍ତି ବିମଳ ଶଶୀ l


ବୃକ୍ଷ ତରୁ ଲତା ଯାଆନ୍ତି ଶୋଇ 

ନିଶା ଗରଜନେ ମଉନ ହୋଇ l


ନିର୍ଜନ ନିଶୀଥେ ଖଦ୍ୟୋତ ଗଣ 

ବସନ୍ତି ପାଦପ ପତ୍ରେ ଲୁଚିଣ l


ଶ୍ଵାନ ଶୃଗାଳଙ୍କ ବିକଟ ରଡି 

ଦୂର ତାଳ ବଣୁ ଆସଇ ମାଡି l


ନିଦ୍ରାରେ ତଲ୍ଲୀନ ଜଗତବାସୀ 

ନକ୍ତେ ଅଶରୀରୀ ଭ୍ରମନ୍ତି ଆସି l


ଶେଷ ପ୍ରହରର ମଉଳା ଜହ୍ନ 

ଉଷା ଅବକାଶେ ଫେରେ ସଘନ l


ଧରାରୁ ଯାମିନୀ ହୁଅଇ ଅନ୍ତ 

ତକ୍ଷଣେ ଆସଇ ବ୍ରାହ୍ମ ମୁହୂର୍ତ୍ତ l


କି ସୁନ୍ଦର ଏଇ ପ୍ରକୃତି ବିନ୍ୟାସ !

ଅନିନ୍ଦ୍ୟ ସୁଷମା ନାହିଁ ତା' ଶେଷ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics