Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Jyotiranjan Sahu

Inspirational

5.0  

Jyotiranjan Sahu

Inspirational

ପ୍ରକୃୃତି ର ଡାକ

ପ୍ରକୃୃତି ର ଡାକ

1 min
360


॥ ପ୍ରକୃତି ର ଡାକ ॥


ସେହି ବହିଯାଉଥିବା ତଟିନୀର କୁଳୁକୁଳୁ ଶବ୍ଦ

ସେହି ବିହଂଗକଂର କିଚିରି ମିଚିରି ସ୍ବର

ସେହି ରଂଗବେରଂଗ ର ଫଳ ସବୁ

ଆଉ ସେହି ଫୁଲ ଭିତରୁ ଭାସିଆସୁଥିବା ବାସ୍ନା ମଧୁର ॥


କେବେ ଟିକିଏ ରହିଯାଇ ଭାବିଛ ନା'

କେବେ ଦେଖିଛ ଟିକିଏ ବୁଲିପଡି

କେବେ କାନ ଡେରି ଶୁଣିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରିଛ ନା'

ଚେଷ୍ଟା କରିଛ ଜାଣିବାକୁ କେବେ ସ୍ପର୍ଶକରି ॥


କଣ କହୁଛି ଏ ତଟିନୀ ତା' କୁଳୁକୁଳୁ ଶବ୍ଦରେ

କେଉଁ ରାଗରେ ଧ୍ବନିତ ଏ ବିହଂଗ ସବୁ

କାହିଁକି କାନରେ ତ୍ରାହି ତ୍ରାହି ବୋଲି ପ୍ରତିଧ୍ବନିତ ହୁଏ

ପଥ ପାର୍ଶ୍ବ ବିଶାଳ ଦ୍ରୁମକଂର ସ୍ବର ସବୁ  ॥


ହେଲେ ଆଜି ଯେବେ ମୁଁ ଶୁଣିବାକୁ ଚେଷ୍ଟାକରେ

ଚେଷ୍ଟାକରେ ବୁଝିବାକୁ ପ୍ରକୃତିର ଭାଷା

ସେତେବେଳେ ମୁଁ ଶୁଣିବାକୁ ପାଏ

ପ୍ରକୃତିର କ୍ରନ୍ଦନ ଆଉ ଚତୁର୍ଦିଗେ ହତାଶା ॥


ତଟିନୀ ଅମୃତରେ ଭରା ଆଜି ହଳାହଳ ବିଷ

କୃତ୍ରିମ ରଂଗରେ ସର୍ବ ପୁଷ୍ପ ରଂଗାୟିତ

ଶସ୍ୟ ପ୍ରଦୂଷିତ ଆଜି ଦୂଷିତ ସମୀର

ପ୍ରକୃତି ଦୂଷିତ ଆଜି ସ୍ଥିତି ଅଣାୟତ୍ତ ॥


କେତେଦିନ ହେଉଥିବ ଶୁଣି ପୁଣି ମଣିଷ ଅଶୁଣା 

ପ୍ରସ୍ତୁତ କି ଭୋଗିବାକୁ ସିଏ ପ୍ରକୃତି ର ରୋଷ

ବେଶି ଦିନ ଆଉ ନଝରାଇବ ଲୁହ ଏ ପ୍ରକୃତି

ଲୁହ ପୋଛି ଧ୍ବଂସ ରଚି ନିଜେ ସେ ହୋଇବ ନିଃଶେଷ ॥



Rate this content
Log in