Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Anupama Sahu

Abstract Romance

4  

Anupama Sahu

Abstract Romance

ପ୍ରିୟତମକୁ ଅନୁରୋଧ

ପ୍ରିୟତମକୁ ଅନୁରୋଧ

1 min
610


ଯେତିକି ସମୟ ବଂଚି ରହିବି ମୁଁ

ତୁମ ପ୍ରେମ ଜଳେ ବୁଡ଼ାଇବ,

ଜୀବନଟା ମେଘ ବିଜୁଳିର ଖେଳ

ପ୍ରେମ ବରଷାରେ ତିନ୍ତାଇବ ।


ତୁମେ କହିବାରୁ ଲେଖୁଛି କବିତା

ସିଝି ବିରହର ନିଆଁଧାସେ,

ଫୁଲର ଫଗୁଣେ ଶ୍ରାବଣ ଝୁରୁଛି

ପ୍ରିୟ ତୁମେ କିଆଁ ପରବାସେ ।


ଏ ଶୀତର ରାତି ମନ ଉଠେ ମାତି

ତୁମ ହୃଦ ଗଭୀରତା ମାପେ,

ତୁମର ବାହୁର ନିବିଡବନ୍ଧନ

ସପନରେ ଖୋଜେ ଆପେ ଆପେ ।


ତୁମେ କହିଦିଅ ଶୋଇଯାଅ ବୋଲି

ଶୋଇପାର ତୁମେ ବେଦରଦୀ

କଥା ଦେଇଥିଲି ଶୋଇଯିବି ହେଲେ

ପଲକ ପଡ଼ୁନି ଅଦ୍ୟାବଧି  ।


ପଦ୍ମଫୁଲ ପରି ତୁମ ଦେହ ସଖା

କାମିନୀ କାମନା କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ା

ଶେଫାଳି ଫୁଲର ଭୁରୁଭୁରୁ ବାସ

ମନ ବୃନ୍ଦାବନେ କରେ କ୍ରୀଡା ।


ସୁନା ପଞ୍ଜୁରୀର କଥାକୁହା ପକ୍ଷୀ

ତୁମେ ପୀରତିର ଗୀତ ଗାଇ,

ମୋ ତନୁଲତାକୁ ଛୁଇଁ ଛୁଇଁ ଯାଅ

ଦୀପକ ରାଗରେ ଜାଳିଦେଇ ।


ପ୍ରିୟ ଆଗୋ ତୁମେ ମୋ ହୃଦମନ୍ଦିରେ

ପ୍ରୀତିର ପ୍ରଦୀପ ଦେଲଜାଳି ,

ଗହନ ବନରେ ମିଳନ ମଧୁର  

ଛନ୍ଦଟିଏ ମୁଁ ପା ଅଛି ପାଳି ।


ତୁମ ପ୍ରେମ ଗଙ୍ଗା ଜଳେ ଅବଗାହି

ମଳୟର ଗନ୍ଧେ ମୁଁ ବିଭୋର ,

ତୁମ ପରଶରେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ମାନସରେ

ସ୍ଵୀକାରେ ପ୍ରେମିକା ମୁଁ ତୁମର ।


ପ୍ରୀତି ପ୍ରଜାପତି ହୋଇଆସ ତୁମେ

ଋତୁ ଅଋତୁରେ ପ୍ରୀତିବାସେ,

ପ୍ରେମଭରା ମଧୁ ଇଙ୍ଗିତ ଦର୍ଶନେ

ସିକ୍ତା କରି ମୋତେ ମଧୁହାସେ ।


ଅମୃତ ରସର ଆକଣ୍ଠ ପାନେ ମୁଁ

ତୃପ୍ତ କଲି ପିପାସିତ ପ୍ରାଣ ,

ଭଲ ପାଇବାର ପଥରେ ଶିଉଳି

କାଢିଦେଲ ଭାଙ୍ଗି ମୋର ଟାଣ ।


Rate this content
Log in