Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sumitra Nayak

Abstract Fantasy Inspirational

4  

Sumitra Nayak

Abstract Fantasy Inspirational

ପ୍ରିୟା ମୋର

ପ୍ରିୟା ମୋର

1 min
328


ଲୁଚି ଦେଖୁଅଛି ଝରକା ଫାଙ୍କରେ

ପ୍ରିୟା ମୋର ଝାଙ୍କି ହୋଇ

ଆକାଶ ବକ୍ଷକୁ ଜହ୍ନର ମୁଖକୁ

ଚାହିଁ ଉଲ୍ଲାସ ଯେ ହୋଇ ।


କିଏ ତ ବୁଝାଅ ପ୍ରିୟାକୁ ଯେ ମୋର

ଜହ୍ନ ରୁ ସୁନ୍ଦର ଜିଣି

ଜହ୍ନ ର କାୟା ରୁ ମଞ୍ଜୁଳ ମୟୁଖ 

ନିରନ୍ତେ ଆଣିଛି କିଣି ।


ଜହ୍ନ କୁ ଅନାଇ ସ୍ମିତ ହାସ୍ୟ ବହି

କେଉଁ ଭାବନା ର ତୀରେ

କେଉଁ ରାଇଜ ରେ ଅବା ଜହ୍ନ ଠାରେ

ଭାବର ପ୍ରଦାନ କରେ ।


ସେ ଚାହେଁ ଜହ୍ନ କୁ ମୁଁ ଚାହେଁ ଜହ୍ନ କୁ

ଝରକା ର ଫାଙ୍କ ମଧ୍ୟେ

ସେ ହସେ ମୁରୁକି ଜହ୍ନ କୁ ନିରେଖି

ମୁଁ ହଜେ ତାରି ମଧ୍ୟେ ।


ପ୍ରିୟା ର ବଦନ ସୁବର୍ଣ୍ଣ ସୁବର୍ଣ୍ଣ

ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣ ଜ୍ୟୋସ୍ନେ ନଟ ପଟ

ପୁନଃ ସେ ପବନ କରି ଯେ ଚୁମ୍ବନ

ଫେରି ଆସେ ଝଟ ପଟ ।


ପ୍ରିୟା ର ସ୍ପରଶ ଘେନି ଯେବେ ଫେରେ

ଶିହରଣ ଭରି ଦିଏ

ମନ ରେ ଆବେଗ ପ୍ରଣୟ ର ଭାବ

ଚଞ୍ଚଳତା ଭରି ଦିଏ ।


ପବନ ଚତୁର ହୋଇ ସେ ବିଭୋର

କେତେ ଦୁଷ୍ଟାମି ସେ କରେ

ପ୍ରିୟା ର କେଶ କୁ ମୁଖ ମଣ୍ଡଳକୁ

ଆବୋରେ ଆନନ୍ଦ ଭରେ ।


ଶ୍ରବାର ଝୁମୁକା ପବନ ତାଳରେ

ଝୁମି ଝୁମି କରି ନାଚେ

ଚିକି ମିକି ରଶ୍ମି ଜହ୍ନ ଠାରୁ କିଣି

ରୌପ୍ୟ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ସେ ସିଞ୍ଚେ ।


ନୟନ ଯୁଗଳ ଦୁହିଁଙ୍କର ମେଳ

କି ତାର ଅଛି ତୁଳନା

କଜ୍ଜଳ କଜ୍ଜଳ ନୟନ ଯୁଗଳ

କି ଅଛି ତାର କଳନା ।


ଯେବେ ମୋର ଆଖି ସୁନ୍ଦରତା ଦେଖି

ଚୁପ୍ ହୋଇ କିଛି କୁହେ

ଯଦି କେବେ ସିଏ ସମ୍ମୁଖ ରେ ଆସେ

ହୃଦ ଆଲିଙ୍ଗନ ଚାହେଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract