Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandrakanta Jena

Romance Classics Thriller

4  

Chandrakanta Jena

Romance Classics Thriller

ପ୍ରୀତି ଦରିଆ

ପ୍ରୀତି ଦରିଆ

1 min
237



ପ୍ରେମ ପଟୁଆର ଦେଇଅଛି ମେଲି

ପ୍ରିତୀ ଦରିଆର ତୀରେ

ଭାବନା ଉର୍ଜାର ପ୍ଲାବନ ସାଥିରେ

ତଲେଇ ମୋ ଦିଗ ବାରେ  ।


କେବେ ସେ ପୂର୍ବରେ କେବେ ପଶ୍ଚିମରେ

ଚାଲିଥାଏ ପରିକ୍ଷଣ

ଚତୁର୍ଦ୍ଦିଗେ କାୟା ଅପୂର୍ବ ସୁବାଷ

କରୁଥାଏ ଅନ୍ଵେଷଣ  ।


ଭରା ଜଳରାଶି ପ୍ରିତୀ ମୁକ୍ତା ଗୋଟି

ପାଥେୟ କରି ତା ଲକ୍ଷ

ଉଦ୍ଦୀପନ୍ନା ଭେଦି ଆହୁଲାକୁ ସାଦି

ଚିରୁ ଥାଏ ଢେଉ ବକ୍ଷ  ।


ଶିଶିର ସାଜିଛି ମଳୟ ପରଶ

ଆକାଶେ ହସନ୍ତି ରବି

ବିଭବ ସାଗରେ ରୋମାଞ୍ଚ ଏ ମନ

କାହିଁ ସେ ଅପୂର୍ବା ଦେବୀ  ।


ନୀଳ ଜଳରାଶି ଦେଉଥାଏ ହସି

ନିଚ୍ଚ୍ଥକ ପ୍ରେମର ବାର୍ତ୍ତା

ଅନ୍ଵେଷଣେ କାର ଉଠାଇ ଲଙ୍ଗର

ମେଲାଇଛୁ ତରୁ ସାଖା  ।


ବସନ୍ତ ଆଣିଛି ଫଗୁଣର ଭାର

ମଳୟ ପରଶ ଦେଇ

ପ୍ରେମ ଦରିଆରେ ହେନା ଫୁଲ ବାସ

କେବଳ ସେ ଦେବୀ ପାଇଁ    ।


ଭାବନାରେ ତାକୁ ଦର୍ଶନ ପାଇବୁ

ଅନୁଭବ ଦେଶେ ତୋର

ଋତୁରାଣୀ ସେହି ସୃଷ୍ଟି ପ୍ରିତୀମୟୀ

ଫଗୁଣ ଦେଶେ ତା ଘର    ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance