Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sambit Srikumar

Romance Classics Inspirational

4.3  

Sambit Srikumar

Romance Classics Inspirational

ପ୍ରୀତି ବାନ୍ଧବୀ

ପ୍ରୀତି ବାନ୍ଧବୀ

1 min
127



ନୀରବ ନିଶୀଥେ ଆସ ପ୍ରିୟା ମୋହର ଆଙ୍ଗନେ

ସ୍ବାଗତ କରିବି ତୁମ୍ଭର ସୁମଧୁର ଉଷ୍ମ ଚୁମ୍ୱନେ ।


ଆସ ସଖି ଅବତରୀ ସରଗରୁ ବିଜନ ନିଶୀଥେ

ଖେଳିବି ମୁହିଁ ରଙ୍ଗରାସ ସରାଗେ ତୁମ୍ଭ ସାଥେ ।


ବହୁଦିନୁ ଖେଳୁଅଛ ତୁମ୍ଭେ ଲୁଚକାଳି ଦୂର ଗଗନରେ

ଆସ ପ୍ରାଣ ସହଚରୀ ନେବି ତୋଳି ବାହୁ ବନ୍ଧନରେ ।


ତୃଷିତ ପ୍ରାଣେ ମୋହର ଢାଳି ଦିଅ ପ୍ରୀତିର ମଦିରା

ତୁମ୍ଭ ମଧୁସ୍ପର୍ଶେ ମୋ ଜୀବନମରୁ ହୋଇବ ମଧୁଝରା ।


ପ୍ରତାରକ ପ୍ରବଞ୍ଚକ ନୁହେଁ ମୁହିଁ ତୁମ୍ଭ ସଚ୍ଚା ପ୍ରେମିକ

ତୁମ୍ଭ ପୟରେ ଲୋଟାଇବି ଦୁନିଆର ସବୁତକ ସୁଖ ।


ବାରେ ଭରସି ପରଖି ଦେଖ ମୋ ପ୍ରେମର ଗଭୀରତା

ଆସ୍ଫାଳନ କରୁନାହିଁ ଷୋଳ ଅଣା ସତ ମୋର କଥା ।


ତୁମ୍ଭ ପ୍ରୀତି ବିନା ପ୍ରେୟସୀ ନିଷ୍ପ୍ରାଣ ମୋ ହୃଦୟ ସ୍ପନ୍ଦନ

କେବଳ ତୁମ୍ଭକୁ ଲୋଡ଼େ ଏଇ ପ୍ରାଣ ଚିରଦିନ ଚିରନ୍ତନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance