Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debaki Behera

Abstract Inspirational

3  

Debaki Behera

Abstract Inspirational

ପରୀ

ପରୀ

2 mins
196



ଖିଲି ଖିଲି ହସ ତାର

କଣ୍ଢେଇ ପରି ବେଶ

ଗୋଲାପ କଢ଼ି ଓଠ ଆଉ

କଳା ମେଘି କେଶ ।

ଠୁକୁ ଠୁକୁ ଚାଲି ତାର ।

କୋମଳ ଦୁଇ ପାଦ

ବୟସ ସିନା ପାଞ୍ଚ ହେଲେ

କଥାରେ ତା ଫାନ୍ଦ ।

କୁନି ଓ଼ଠୁ ଝରେ ପୁଣି

ଥଙ୍ଗ ଥଙ୍ଗ କଥା

ସେଇ କଥା ଶୁଣିଦେଲେ

ତୁଟି ଯାଏ ବ୍ୟଥା ।

ମା ବାପାଙ୍କର ପରା

ଅଟେ ସେ ଜୀବନ

ଘଡିଏ କରନ୍ତି ନାହିଁ

ଆଖି ଆଗୁ ଭିନ୍ନ ।

ପରୀ ଭଳି ଦିଶେ ବୋଲି

ନାଁ ତାର ପରୀ

କୁନି କୁନି ପାଦ ଦୁଇ

ଆସେ କେତେ ଘୁରି ।

ସଭିଁଙ୍କର ପ୍ରିୟ ପରା

ଅଟେ କୁନି ଝିଅ

ସମୟ ଚକ୍ର ବୁଲିଲା

କି କହିବି କୁହ ।

ହଜିଗଲା ଦିନେ ପରୀ

ସର୍ବେ ହେଲେ ଖୋଜି

ପାଇଲେନି କେହି ତାକୁ

କେଉଁଠାରେ ଖୋଜି ।

ପୋଲିସ ଆସିଣ ପୁଣି

ଅନେକ ଖୋଜିଲା

ପରୀ ଘର ପଛପଟେ

ଶବଟି ପାଇଲା ।

କୁନି ଡ୍ରେସ ଫଡା ଫଡି

ହୋଇଥିଲା ତାର

ବଳତ୍କାର ହୋଇଥିଲା ।

ଝିଅଟି ତାଙ୍କର ।

ପରୀ ମା, ବାପା ଧର୍ଯ୍ୟ

ନ ପାରିଲେ ଧରି

କି ଦୋଷ କରିଣ ଥିଲା

ଶିଶୁଟି ତାଙ୍କରି ।

ମୁଣ୍ଡ ପିଟି କାନ୍ଦି ଗଡି

ଯାଏ ମା ତାର

ଶରୀର ର ଅବସ୍ଥାଟି

ଦେଖିଣ ପରୀର ।

କିଏ ସେଇ ପଶୁ ଯିଏ 

କୁକର୍ମ ଏ କଲା

ଖୋଜି ଖୋଜି ପୋଲିସ

ତ ନୟାନ୍ତ ହୋଇଲା ।

ଏବେ ବୁଦ୍ଧି ଜନେ ଦିଅ

ମୋ ପ୍ରଶ୍ନର ଉତ୍ତର

ଯେଉଁମାନେ ଦୋଷ ଦିଅ

ସର୍ବଦା ଝିଅର ।

ଛୋଟ ପୋଷାକ ପିନ୍ଧିଲେ

ପୁଅ ପିଲା କାଳେ

ଆକର୍ଷିତ ହୋଇ ପୁଣି

ବଳାତ୍କାର କରେ ।

କୁନି ଝିଅ ଟିଏ କୁହ

କି ଦୋଷ ସେ କଲା

କାହାକୁ କେମିତି ସିଏ

ଆକର୍ଷିତ କଲା ।

ହୀନ ମାନସିକ ଭାଇ

ବଦଳେଇ ଦିଅ

ନିଜେ ବଂଚ ଅନ୍ୟକୁ ବି

ବଂଚିବାକୁ ଦିଅ ।

ନିଜ ଘର ଝିଅକୁ ତ

ସନମାନ ଦିଅ

ଅନ୍ୟ ଘର ଝିଅ ଦେଖି

ଲାଳସା ଜନ୍ମାଅ ।

ନିଜ ମନ ସ୍ଵଛ କର

ଏତିକି ମିନତି

ଝିଅ ସିଏ ଅଟେ ପରା

ନୁହେଁ ତୋ ସମ୍ପତି ।

ଅସୁରକ୍ଷିତ ଆଜି ପରା

ଅଟଇ ତ ପରୀ

ନିଜର ହେଉକି ହେଉ

ଅନ୍ୟର କାହାରି ।

ସବୁରି କନ୍ୟାକୁ ଦେବା

ସଭିଏଁ ସୁରକ୍ଷା

ଏହି ପଣ କର ସର୍ବେ

କରିବୁ ତୁ ରକ୍ଷା ।

ଦେବକୀ ବେହେରା



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract