Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Panda

Abstract

4.3  

Pranati Panda

Abstract

ପ୍ରହେଳୀ

ପ୍ରହେଳୀ

1 min
171


ଈଶ୍ଵର ତ' ମୁକସାକ୍ଷି

ମଣିଷ ସାଜିଛି ମଣିଷ ବଇରୀ

ହୋଇ କାଳ ବଇଶାଖୀ ।

 

ଧରମ ନାମରେ ଭଣ୍ଡ

ଗୋଟାଏ ହାତରେ ଗୀତା ଭାଗବତ

ଆର ହାତେ ଦେଇ ଦଣ୍ଡ ।


ଲିପି ତ, ମଧୁର ଭାଷା

ପ୍ରପଞ୍ଚ ଅନ୍ତର ତୃଷାରେ କାତର

ମାୟାରେ ମୋହିତ ଆଶା ।


ଶରଧା ନହୁଏ କଳି 

ଗୁଣ ଗାନ କରି ଚନ୍ଦନକୁ ବୋଳି

ଈର୍ଷାରେ ଯାଆନ୍ତି ଜଳି ।


ସମତା, ମମତା ଭରି

ସ୍ୱର୍ଗୀୟ ସୁଖର ସାତ ରଙ୍ଗ ଲେସି

ଅସ୍ତିତ୍ବ ଦିଅନ୍ତି ମାରି ।


ସୁଖ, ଶାନ୍ତି ଭାଙ୍ଗେ କଳି

ଘୃଣା, ବର୍ବରତା ମନେ ଅସ୍ଥିରତା

ନିରୀହ ପଡ଼ନ୍ତି ବଳି ।


ଆଖିରେ ଆଶା ବିଶ୍ୱାସ

ହୃଦୟ ପରଖି ସନ୍ଧିପତ୍ର ଲେଖି 

ଆରମ୍ଭରୁ ହୁଏ ଶେଷ ।


ଉଖାରି ଜୁଇ ପାଉଁଶ

ଆଜିର ମଣିଷ ଶବ ଖୋଜୁଅଛି

ଦେବା ପାଇଁ ମୁଖେ ବିଷ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract