Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Romance Inspirational

4.0  

Sadananda Sahoo

Romance Inspirational

ପ୍ରେମ ଏକ ଅନୁଭବ

ପ୍ରେମ ଏକ ଅନୁଭବ

1 min
281



ପ୍ରେମ ଅନୁଭବ. ଜୀବନ୍ତ ବିଭବ

     ଭାବନାର ଅନ୍ତରାଳେ ;

 ସ୍ଵପ୍ନେ ଉଦ୍ଭାସିତ ହୁଏ ସଦା ଚିତ୍ର

    ରାତ୍ରୀରାଣୀ ନିଦକୋଳେ !! 


ଅଢ଼େଇ ଅକ୍ଷର ପ୍ରେମର ସ୍ବାକ୍ଷର

   ବ୍ୟାପକ.ଏ  ପରିଭାଷା ; 

ବର୍ଣ୍ଣନା ସାପେକ୍ଷ ଏ ଶବ୍ଦର ଅର୍ଥ

   ହୃଦୟରେ ବାନ୍ଧେ ବସା !!


ପ୍ରେମ ଆଭିମୁଖ୍ୟ. ସର୍ବଶାନ୍ତି ମୋକ୍ଷ

    ହୃଦୟର. ଚିର ଗାଥା  ;

ଅପୂର୍ବ ମିଳନ ପ୍ରେମ ଅମଳିନ

    ପ୍ରଣିପାତ କରେ ମଥା !! 


ସଂକୀର୍ଣ୍ଣତା ଭାବ ଶୋଭନୀୟ ନୁହଁ

    ପ୍ରେମସୀମା ସରହଦେ ; 

ପ୍ରେମ ଉପଜୀବ୍ୟ ପ୍ରେମ ଉପଭୋଗ୍ୟ

     ସମ୍ପର୍କର  ସେତୁବନ୍ଧେ  !!


ପ୍ରେମ ସ୍ମୃତି ଛବି ହୃଦୟ ଦରଦୀ

    ମାନସ ପଟରେ ଭାସେ ;

ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାରେ ନିରବତା ଭରେ

    ଭାବନା ସରାଗି ରୋଷେ !!


କାମନା ବାସନା ପ୍ରେମର ଯାତନା

     ହେଜ ଆହେ ପ୍ରେମୀଗଣ..; 

ଶାସ୍ବତ ପ୍ରେମରେ ପବିତ୍ରତା ଭରେ

     ପ୍ରେମ ସଦା ପରିତ୍ରାଣ. !! 


ପ୍ରେମ ସତ୍ୟ ଶିବ ପ୍ରେମ ସୁନ୍ଦରମ

    ସ୍ନେହଁର ଆଧାର. ତ୍ୟାଗ .; 

ତ୍ୟାଗପୂତ ପ୍ରେମ. ଚିରନ୍ତନ ସତ୍ୟ

    ଯୁଗେଯୁଗେ ଉପଯୋଗ୍ୟ. !!


ସ୍ନେହଁ ଶ୍ରଦ୍ଧା ଉକ୍ତି ପ୍ରେମର ସ୍ଵିକୃତି

    ଅନୁଭବେ  ଅନୁଭୂତ. ; 

ପ୍ରେମ ସମ୍ପର୍କକୁ  ବାନ୍ଧି ରଖିବାକୁ

    ସ୍ଵାର୍ଥନୁହଁ  ଅଭିପ୍ରେତ. !! 


ପ୍ରେମ ରୂପରେଖ. କବିର ଆଲେଖ୍ୟ

      ନିଆରା ଏ 'ଅଭିମତ. ;

ଆହେ ପ୍ରେମପ୍ରେମୀ ଭବିଷ୍ୟତ ନିଧି

      ପ୍ରେମ ହୃଦୟକୁ ଜିତ.  !! 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance