Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Chinmaya Nayak

Tragedy Classics Inspirational

4.4  

Chinmaya Nayak

Tragedy Classics Inspirational

ପିତା

ପିତା

1 min
248


ନିଶ୍ଚୟ ଆସିବା ଲୁହ ଢ଼ାଳିବା ପାଇଁ

ମଶାଣି ଯିବ ସେ ଯେଉଁ ଦିନ, 

ମାଳାଟିଏ ନେଇ ତାହାରି ଗଳାରେ

ଝୁଲାଇବାକୁ ଅଛି ଆମ ମନ ..... l


ଅଭଙ୍ଗା ଭିତରେ ଛାତିକୁ କରି ପଥର

ଆମକୁ ଯିଏ ଗଢ଼ି ତୋଳଇ.,

ଆମ ସୁଖମୟ ଲାଗି ଅନ୍ତର କରିକି

ପାଦରେ ଦେଉ ତାକୁ ଏଡ଼େଇ ..... l


ତାହା କଣ୍ଠସ୍ୱର ବଦଳି ଗଲାଣି 

ପଡୁନାହିଁ ଆମ କାନରେ, 

ନ ଶୁଣିଲା ପରି ବାହାରି ଯାଉଛୁ 

ଡ଼ାକେ ଯଦି ବୋପା ଧନରେ ..... I 


ପିଲାଙ୍କ ଖେଳଣା କିଣି ଆଣିବାକୁ 

କେତେ ଧନ ସାରି ଦେଉଛୁ, 

ବୁଢ଼ା ପିତାର ଓଷଦ କଥାଟା 

କେମିତି ଆମେ ଭୁଲି ଯାଇଛୁ ..... l


ଏଇ ଜଗତକୁ ପରିଚୟ ଦେଇ

କାନ୍ଧେଇ ନେଇଛି ଚିକିତ୍ସାଳୟ,

ଦଡ଼ମଡି଼ ହାତେ ଠିଆ ହୋଇ

ଆମକୁ ପଠେଇଛି ବିଦ୍ୟାଳୟ ..... l


ସେ ପୂରଣ କରି ପାରିଲା ନାହିଁ

ଆମ ସବୁ ନିଜ ଇଚ୍ଛା.,

ତଥାପି ଅଳି ଅର୍ଦ୍ଦଳି ସହିଲା କାହିଁ

ଯେତେ ଅପନିନ୍ଦା ତୁଚ୍ଛା ..... I


ତେବେ ଦାନା ଦେଇ ପାରିଲା

ପେଟ ଆମ କରୁଥିଲା ନାଟ.,

ଶତ୍ରୁ ସାଥେ ଯେବେ ହେଉଥିଲା

ବହୁଥର ତାହାଙ୍କ ଭେଟ ..... I


ତାହାର ଆଙ୍ଗୁଠି ଧରି ଆମେ 

ବାଟ ଚାଲିବା ଶିଖିଛୁ, 

ସେ ହାତରେ ଆଜି ନିର୍ଭୟେ

ତାହା ଗାଲରେ ଚାପୁଡ଼ା ମାରୁଛୁ ..... I 


ଧନ୍ୟ ହୋଇଯିବ କ୍ଷଣିକ ପାଇଁ ତ 

ଯନ୍ତ୍ରଣା ଜର୍ଜରିତ ଜୀବନ କଟାଇ, 

ଜାଣେ ସେ ରାତି ପାହିଲା ବେଳକୁ 

ଥିବ କି ସେଠାରେ ନାହିଁ ?..... I 


ସେ ଦେଇଥିବା ଆମ ହିତୋପକାର

ତା' ପାଦ ତଳେ ମୁଣ୍ଡ ନୁଆଁଇ., 

କରିବା ନାହିଁ କେବେ ଅପବ୍ୟବହାର 

ସେବା, ଶ୍ରଦ୍ଧାଭକ୍ତି ଦେବା ଯୋଗାଇ ..... I 


ଜୁଇରେ ଜଳିବ ଅବା କଭର ଭିତରେ 

କିଏ ଅବା ପାରିବ କହି ?

ହୁଅଇ ବିକଳ ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ କାଳରେ 

ଏଇ ଧରିତ୍ରୀ ସହିବ ନାହିଁ ..... I 


  


Rate this content
Log in