Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

4.0  

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା ୩୦

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା ୩୦

1 min
232


ପ୍ରେମର ଜ୍ୟାମିତି ପଢୁ ପଢୁ ପ୍ରିୟା

ବିତିଗଲା ବର୍ଷ ବର୍ଷ

ପ୍ରେମ ଉପପାଦ୍ୟ ଯେତେ ଘୋଷୁଥାଇ

କେବେ ହୁଏ ନାହିଁ ଶେଷ ।


ଭାବିଥିଲି ପ୍ରେମ ରେଖାଖଣ୍ଡଟିଏ

ମୁଁ ତୁମେ ପ୍ରାନ୍ତ ବିନ୍ଦୁ

ରବର ଭଳି ଯେ ସଙ୍କୁଚିତ ହୋଇ

ଶେଷେ ହେବ ଏକ ବିନ୍ଦୁ ।


ଧାରଣା ମୋହର ଭ୍ରମାତ୍ମକ ଥିଲା

ପ୍ରେମ ନ ଥିଲା ସହଜ

କେବେ ସେ ତ୍ରିଭୁଜ ପରି ମନେ ହେଲା

କେବେ ପୁଣି ଚତୁର୍ଭୁଜ ।


କେତେ ରେଖାଖଣ୍ଡ କେତେ ଶୀର୍ଷ ବିନ୍ଦୁ

ତା ଭିତରେ କେତେ କୋଣ

କେତେ ଯେ ଆକାର କେତେ ଯେ ପ୍ରକାର

ହଜିଯାଏ ମୋର ଜ୍ଞାନ ।


ପ୍ରେମର ଜ୍ୟାମିତି ପ୍ରଶ୍ନ ପତ୍ର ସବୁ

ନିତି ନିତି ଯାଏ କଷି

ଜ୍ୟାମିତିକ ଚିତ୍ର କି ଜଟିଳ ପ୍ରଶ୍ନ

ସମାଧାନ ଖୋଜେ ବସି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance