Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

3  

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା ୧୮

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା ୧୮

1 min
10


ରାସ୍ତା ଉପରେ ସଖୀଙ୍କ ସହ

ସାଇକେଲ ଚଳାଉଥିଲ ତୁମେ

ଚକା ତଳେ ମରୁଥିଲି ମୁଁ I


କଲେଜ ବାରଣ୍ଡାରେ

ଘଣ୍ଟା ଘଣ୍ଟା ଗପୁଥିଲ ତୁମେ

ମୋ ଛାତିରେ କରତ ଚାଲୁଥିଲା I


ଅନେକ ବାର ତୁମକୁ

ଛୁଇଁ ଦେବାର ପ୍ରୟାସ କରିଚି

ଖାଲି ବାସ୍ନାରେ ମରିଚି I


ସାଙ୍ଗ ମାନଙ୍କୁ ପାର୍ଟି ଦେଲି

ଈଶ୍ୱରଙ୍କୁ ଧନ୍ୟବାଦ ଦେଲି

ଓଢଣିଟି ମୁହଁରେ ବାଜିଥିଲା ବୋଲି I


ଅମାପ ସମୟର

ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖାଇଛ ତୁମେ

ମୁଁ ବସି କବିତା ଲେଖିଛି I


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance