Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chinmaya Kumar Sahoo

Abstract Classics Others

3  

Chinmaya Kumar Sahoo

Abstract Classics Others

ପାର୍ବଣ

ପାର୍ବଣ

1 min
219


ଶରତ ସମ୍ଭାରେ ବରଷକେ ଥରେ , ଆସିଅଛି ଦଶହରା

ଦେବୀ ଦଶଭୂଜା ମର୍ତ୍ତ୍ୟରେ ପ୍ରକଟ,ହସୁଅଛି ଆଜି ଧରା ।


ଉଲ୍ଲସିତ ହୁଏ ପୁର ପଲ୍ଲୀ ଗଳି ,ସବୁଠି ପାର୍ବଣ ବାସ୍ନା

କାଶତଣ୍ଡି ଫୁଲେ ଶୁଭ୍ର ବର୍ଣ୍ଣ ଧରା ,ସତେକି ଜହ୍ନର ଜୋସ୍ଥ୍ନା ।


ଶୋଭା ପାଉଛନ୍ତି ମଣ୍ଡପରେ ମା,ନାନା ଅଳଙ୍କାରେ ଆବରିତା

ସୁଉଚ୍ଚ ତୋରଣ ସୃଷ୍ଟି କରେ ଭ୍ରମ, ଶିଳ୍ପୀ କ୍ରୁତ୍ୟେ ସୁସଜ୍ଜିତା ।


ଅଷ୍ଟମୀ ତିଥିରେ ପୂଜିଥିଲେ ରାମ , ରାବଣ ବିନାଶ ପାଇଁ

ରାବଣକୁ ମାରି ଲଙ୍କା ଜୟ କରି ସୀତା ଉଦ୍ଧାରିଲେ ଯାଇ ।


ଯୁଗ ଯୁଗ ଧରି ସେଇ ପରମ୍ପରା ଆଜି ବି ଜୀବନ୍ତ ଏଠି

ଗୋଟେ ଭୁଲ ପାଇଁ ପ୍ରତି ବର୍ଷ ସିନା ଜଳୁଥାଏ ରାବଣଟି ।


ସେଦିନ ସେଯୁଗେ ଦଶ ମୁଣ୍ଡ ଧାରୀ ରାବଣର ହେଲା ନାଶ

କିନ୍ତୁ ଆଜି ବି ମରତେ ମନୁଷ୍ୟ ରାବଣ ନିର୍ଭୟରେ କରେ ବାସ ।


ପୂଜା ନା ଧରି ସାହି ସାହି ଲୋକ ସାଯନ୍ତି ସ୍ଵ ପ୍ରତିଦ୍ବନ୍ଦି

କିଏ କେତେ ଆଭୂସଣେ ସଜ।ଡନ୍ତି ମା'ର ପୂଜା ବେଦି ।


ଭକତିର ସଂଜ୍ଞା ଭୁଲି ଭୁଲି ଯାଏ ଆଜିର ଗର୍ବୀ ମଣିଷ

ଧନ ଜନ ମୋହେ ଅହଙ୍କାରୀ ହୋଇ ,ସାଜେ ସେ ଅତି ନୃଶଂସ।


ଆସିଅଛ ଯଦି ମା ମହାମାୟା କର ହେ କରୁଣା ବୃଷ୍ଟି

ତୁମ ଆଶରାରେ ଉଦ୍ଧାରିତ ହେଉ ଏ ଜଗତ, ଏହି ସୃଷ୍ଟି।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract