Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Abstract

4  

Niranjan Mishra

Abstract

ପାପ ପଞ୍ଜୁରୀରେ ପୁଣ୍ୟ ଶାରୀ

ପାପ ପଞ୍ଜୁରୀରେ ପୁଣ୍ୟ ଶାରୀ

1 min
268



ପାପ ପଞ୍ଜୁରୀରେ ପୁଣ୍ଯ ଶାରୀ ବସି

ଗାଉଅଛି ରାମ ନାମ ।

ପଞ୍ଢୁରୀ ଭାଙ୍ଗିଲେ ଉଡିଯିବ ଶାରୀ

ନଶୁଭିବ ଆଉ ନାମ  ।


ପଞ୍ଜୁରୀଟି ଗଢା ପାପରେ ରକତ

ମାଉଁସ ହାଡକୁ ନେଇ ।

ପାପୋଽହଂ ପାପୋଽହଂ ବୋଲି ଭାବେ ନିତି

ପାପର ପଞ୍ଜୁରୀ ସେଇ ।


ପାପ କରମରେ ରତ ହୋଇ ସଦା

ପଞ୍ଜୁରୀଟି ଥାଏ ରହି ।

ପୁଣ୍ଯ ଶାରୀ ତାର ଭିତରେ ରହିଛି

ପଞ୍ଜୁୁରୀ ତା ଦେଖିନାହିଁ ।


ପଞ୍ଜୁରୀ ମଣୁଛି ନିଜକୁ ପାପାତ୍ମା

ପାପରୁ ଉଦ୍ଭବ ତାର ।

ବାରମ୍ବାର ଜନ୍ମ ମୃତ୍ୟୁର ଚକ୍ରରେ

ଜନମ ହେଉଛି ତାର ।


ପଞ୍ଜୁରୀଟି ଯେବେ ଜୀର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଯାଏ

ପୁଣ୍ଯ ଶାରୀ ଯାଏ ଉଡି ।

ପଞ୍ଜୁରୀ ଶରୀର ଶାରୀଟି ଜୀବାତ୍ମା

ଏକଥା ନଯାଅ ଏଡି ।


ପାପୀ ପାପକର୍ମା ପାପାତ୍ମା ପାପରୁ

ସମ୍ଭବ ପାପ ପଞ୍ଜୁରୀ ।

ପୁଣ୍ଯ ଶାରୀ ନିଜେ ବିରାଜୁଛି ତହିଁ

ରାମ ନାମ ଗାନ କରି ।


ଅବିନାଶୀ ଅଂଶ ଶାରୀଟି ବିଶେଷ

ଲିପ୍ତ ନୁହେଁ ସେ କାହିଁରେ ।

ଦଶେନ୍ଦ୍ରିୟ ଦଶପ୍ରାଣ ମନ ସହ

ବିଜେ ହୁଏ ପଞ୍ଜୁରୀରେ ।


ଗଲାବେଳେ ଯାଏ ସଭିଙ୍କୁ ନେଇ ସେ

ପଞ୍ଜୁରୀ ପଡଇ ଖାଲି ।

ମଲା ମଲା ବୋଲି ହୁରି ପଡିଯାଏ

ଶାରୀ ଉଡିଗଲା ବୋଲି ।


ପଞ୍ଜୁରୀ ଭିତର ଶାରୀକୁ ଚିହ୍ନିଲେ

ତୁଟିଯାଏ ଭବଭୟ ।

କୋଟି ଜନମର ତପସ୍ୟା ସଫଳ

ହୁଅଇ ଏକଥା ଥୟ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract