Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sahil Kumar Das

Romance

4  

Sahil Kumar Das

Romance

ନିର୍ଗୁଣାକାର

ନିର୍ଗୁଣାକାର

1 min
22.8K



କଣ୍ଟକ ଅଭେଦ୍ୟ ନିର୍ଲିପ୍ତ କବଚ

ସାଜିପାରେ ଫୁଲ ଶର

ଘୋଟି ଆସେ ଯେବେ ମନ ବୃନ୍ଦାବନେ

ଶିଥିଳ ପ୍ରେମର ନୀର ।

ନୀର ନୁହେଁ ଚିର ଦୈହିକ ସ୍ବରୁପେ

ଖୋଜୁ ଯେବେ ଦେହ ରସ

ରାମ ମହୋଦଧି ପରିରେ ଅଧମ

ଝରୁଥାଏ ବାରମାସ ।


ସଗୁଣ ନିର୍ଗୁଣ ତିମିରେ ପ୍ରବେଶ

ଡାମର ନାମେ ତନ୍ତ୍ରେ ନିବେଶ ।

ମୁନି କପି ତପୀ ଭ୍ରମରେ ଭ୍ରମିତ

ସତ୍ତ୍ଵ ରଜ ତମ ସଗୁଣେ ନିର୍ଲିପ୍ତ ।

ତନ୍ତ୍ରଯେ ଅଟଇ ଏତିନିଙ୍କ ସାର

କାୟା, ମନ, ବାକ୍ୟ ସିଦ୍ଧ ଶୃଙ୍ଗାର ।

ତନ୍ତ୍ରେ ସିଦ୍ଧ ଭୋଗେ ଶକ୍ତି ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ

ସାଧେ ଯେବେ ଧ୍ୟାନ ଯୋଗ ସ୍ତମ୍ଭନ ।

କାମନା ବାସନା କରେ ଯଦି ଦୂର

ଭେଟଇ ଶେଷେ ସେ ନିର୍ଗୁଣାକାର ।


Rate this content
Log in